شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بطور کلی بازاریابی شبکه ای یک روش خارق العاده است.این روش بهترین شیوه برای معرفی محصول به مصرف کننده است و هم چنین بهترین راه برای جبران خدمت. بطور مثال شما از محصولی استفاده کرده اید و از آن راضی بودید شما تجربه خود از مصرف آن را در اختیار دیگران قرار می دهید و کالایی به دیگران میفروشید که خود از آن رضایت دارید. بنابراین دلیل فروش شما صرفا سود شما از استفاده از محصول نیست بلکه به این دلیل است که آن محصول خود ارزش استفاده را دارد.

شما ایده و فکر یک خرید را با دیگران به اشتراک می گذارید تاریخچه کسب و کار از همین جا آغاز شده است که شما یک شغل را دوست دارید و خالصانه آن را به دیگران توصیه می کنید شما در این کسب و کار در صورتی سود می کنید که دیگران هم سود کنند درواقع سود فقط برای یک نفر به تنهایی نیست و همه اعضا باهم باید برای آن تلاش کنند.

این ها همگی مفاهیم اساسی نتورک مارکتینگ هستند که کاملا روشن و واضح هستند.

در بازاریابی سنتی هزینه بالایی صرف تبلیغات می شود تبلیغاتی که 98 درصد افراد آن را می بینند ولی توجه نمی کنند. اگر بادقت به بازاریابی سنتی نگاه کنید خواهید دید که در این روش چه تلاش هایی برای معرفی محصول و جذب مشتری صورت می گیرد و چه منابع و فعالیت هایی از بین می روند.

چند قانون موفقیت در بازاریابی شبکه ای

خودتان باشید. زمانی که شما وارد این کسب و کار می شوید و یک گروه مشتری را به شکل شبکه فروش محصول برای خودتان میسازید باید هم برای خود بفروشید هم برای تیم تان. فروش شما برای تیم تان مهم تر است چرا که اگر افراد با آن چه عرضه می کنید ارتباط برقرار کنند شانس موفقیت شما بالاتر است چرا که آن ها شرکت را نمی شناسند و شما را می شناسند.

دومین راه این است که احساساتتان را از شغلتان جدا کنید. اگر شما بیش از حد احساساتی باشید یک دغدغه یک مشکل یا یک واکنش منفی شما را دلسرد می کند. برخی افراد هستند که نسبت به بازاریابی شبکه ای بدبین هستند اگر چنین افرادی واکنشی منفی نسبت به فعالیت شما داشته باشند شما باید بتوانید که با خونسردی و آرامش آن ها را آگاه کنید. بطور خلاصه باید خودتان را از لحاظ عاطفی از پیامد احتمالی پرزنتیشن یا مشتری یابی در ام ال ام جدا کنید.

راه سوم این است که شعله اشتیاق را یافته و آن را رها نکنید. شما باید عاشق کارتان، محصولاتی که میفروشید و زمانی که صرف جذب  بازاریابان می کنید، باشید. این ها همه راهی است برای شور و اشتیاق درونی و کارکردن روی آن برای رسیدن به موفقیت. این شور و اشتیاق نیرویی است که همراه شما برای کمک به دیگران است. با داشتن اشتیاق می توانید در مقابل واکنش های منفی مقاومت کنید.

راه چهارم انعطاف پذیر بودن شماست. انعطاف پذیری چیزی است که هر فرد حرفه ای باید در کار خود به آن نیاز دارد خصوصا دربازاریابی شبکه ای که چالش های خود را دارد.انعطاف پذیری یعنی اجازه ندهید مشکلات روزانه شما را دلسرد کند و واکنش های منفی را پذیرفته و بر آن ها غلبه کند یا از کنار آن ها بگذرد.

راه پنجم این است که در حرفه خود استاد شوید شناخت و دانش شما راجب کاری که انجام می دهید و فعالیتی که دارید، مالکیت کسب و کار و فروش محصولات و فرصت ها اصل ابتدایی تلاش شماست. برای رسیدن به جایگاه راهبری کسب و کار مسیرهای زیادی در پیش رو دارید و کسب مهارت در هنر فروش محصولات و فرصت کسب و کار ابزاری برای رسیدن به موفقیت است.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

این سرویس به واسطه موافقت نامه ای که بین شرکت پرداخت الکترونیک سامان و هلدینگ بزرگ عطاکو وجود دارد ارائه میگردد.

مبلغ تخفیف باتوجه به قرارداد فی مابین بصورت کامل توسط این سیستم محاسبه و کسر میگردد. عملیات خرید و کسر تخفیف بصورت خودکار و هنگام کشیدن کارت روی کارتخوان انجام می گیرد.

در خرید تخفیفی، مشتری بایستی اصل مبلغ خرید را بر روی کارتخوان وارد نماید و دستگاه پس ازکنترل شماره کارت و درصد تخفیف ثبت شده، بصورت خودکار از مبلغ اصلی وارد شده درصد تخفیف را از کارت مشتری کسر و در رسید چاپ می نماید .

*مهم*  خدمات تخفیف فقط بر روی کارتخوان های شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارائه می گردد لذا تراکنش دارنده کارت جهت دریافت تخفیف حتماً باید بر کارتخوان سپ انجام شود.

مراکز طرف قرارداد(پذیرندگان) در حال حاضر واحد توسعه ارزش با بیش از 2400 پذیرنده در تمامی صنوف، قرارداد تخفیف 3 الی 50 درصد منعقد نموده است .

با این قرارداد، هلدینگ بزرگ عطاکو این امکان را به اعضای باشگاه مشتریان عطاکو ارائه کرده که بتوانن از تمام مراکز طرف قرارداد با سپ تخفیف دریافت نمایند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر نتورک مارکتینگ یکی از موضوعاتی است که در بسیاری از جمع های دوستانه راجب آن صحبت می شود که یا افرادی عضو نتورک هستند و یا افرادی که عضو شرکت های بازاریابی شبکه ای نیستند درحال کسب اطلاعات راجب آن هستند. در این مقاله ما تصمیم داریم راجب دوره های مختلف بازاریابی شبکه ای از ابتدای ورد آن به ایران تا بحال صحبت کنیم.

نتورک مارکتینگ در ایران دارای 3 دوره می باشد که هر دوره را توضیح می دهیم.

دوره اول از سال 79 تا 86

این دوره هم زمان بود با ورود شرکت گلدکوئست، وست ویژن و تعدادی دیگر از شرکت های غیرقانونی. روند کار این شرکت ها به این صورت بود که از یک شرکت ساختگی شروع می شد و از افزاد خواسته می شد با خرید یک پلن وارد شرکت شوند و با آوردن دو نفر در دو دست چپ و راست پورسانت بگیرند و این کار را برای زیرمجموعه هایشان ادامه دهند. مردم هم که شناختی از نتورک نداشتند با صرف هزینه وارد می شدند و بعد از مدتی که سرکرده اصلی غیبش میزد متوجه می شدند که سرشان کلاه رفته است.

این اتفاق برای بسیاری از افرادی که این دسیسه برایشان تازگی داشت، افتاد و افراد زیادی اموالشان را از دست دادند.

در دسیسه هرمی هیچ کالایی وجود نداشت هیچ خریدی صورت نمی گرفت و هیچ اصول و آموزشی هم نبود. صرفا برقراری تعادل و گرفتن پورسانت که خیلی از افراد را وسوسه می کرد تا وارد هرم شوند. این نوع دسیسه چندین دهه قبل در آمریکا و اروپا رواج پیدا کرده بود که بعد از مدتی در این کشورها از آن ممانعت به عمل آمد و برای همیشه غیرقانونی اعلام شد.اما کشورهای در حال توسعه چون ایران که مردمش اطلاعی از این دسیسه نداشتند محل مناسبی برای راه اندازی این دسیسه بود.

سیستم های هرمی چون آبی گل لود برای همیشه چهره بازاریابی شبکه ای را در ایران تیره و تار کردند. بلاخره  سطح نارضایتی و شکایت مردم از این سیستم افزایش پیدا  کرد و برخی دفاتر در استان ها توسط پلیس شناسایی و منحل شدند و سایت آن ها توسط پلیس فیلتر شد. در سال 86 پرونده بسیاری از نتورک ها در ایران برای همیشه بسته شد و به فراموشی سپرده شد و موج اول این صنعت در این سال به پایان رسید.

دوره دوم از سال 87 تا 89

یک سال بعد مجددا نتورکرهای شکست خورده دوباره فعالیت خود را آغاز کردند. چند شرکت خارجی وارد کار شدند و برخی شرکت های داخلی نیز کار خود را شروع کردند. پلن های آنان کمی تغیر کرده بود و در بعضی  از آن ها گفته می شد که شما در واقع در این شرکت با مبلغی سرمایه گذاری می کنید و با ورود اعضای بیشتر پورسانت دریافت می کنید ولی سیستم آموزشی و درآمدزایی همانند گذشته بود و تغیری نکرده بود. در آن سال ها کتاب ها و مقالات زیادی چاپ شد تا بتواند همه سوء تفاهم ها و تیرگی ها را برای همه افراد روشن کند. اما این موج هم مدت زیادی دوام نیاورد و حاصل آن چیزی نبود جز عده ای مال باخته که قصد شکایت داشتند.

دوره سوم از سال 90 تاکنون

اما از سال 90 تاکنون اوضاع نتورک بسیار تغیر کرد. دولت توانست قوانینی را برای نتورک مارکتینگ به ثبت برساند. یکی از قوانین مهم حذف شده، حذف سیستم باینری است. دیگر نیازی نبود افراد در زیر مجموعه هایشان تعادل برقرار نمایند تا پورسانت بگیرند. در این دوره پورسانت به خاطر ورودی در مجموعه دریافت نمی شد و بخشی از پورسانت مربوط به فروش محصول در مجموعه ها می شد.

یکی از مزایای بازاریابی شبکه ای این است که واسطه ها حذف می شوند و با خرید اجباری کاملا مخالفت شده است. دولت نیز تاکید زیادی بر تولید و فروش محصولات ایرانی داشته و آن را به عنوان یک قانون در شرکت ها تصویب کرده است. لازم به ذکر است که با رشد روزافزون و قانونمند نتورک های ایرانی دیگر اثری از نتورک های خارجی وجود ندارد و این برای صنعت ام ال ام کشور از مزایای بالای برخوردار است.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco