شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 بازاریابی شبکه ای مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر مملو از سو تفاهم هاست که سبب می شود برخی از این فعالیت واهمه داشته باشند و یا با دید منفی به آن نگاه کنند. این فعالیت هم مانند همه کسب و کارهای دیگر می تواند باعث موفقیت افراد شود  فقط درصورتی که در آن تمام تلاش خود را انجام دهید و آن را با یاری دیگران بسازید.

در این مقاله مهارت هایی برای موفق شدن شما در نتورک مارکتینگ را بیان می کنیم.

اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه ای کامل کنید.

شما باید راجب صنعت بازاریابی شبکه ای همه چیز را بدانید و به دقت راجب شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند تحقیق کنید. شما باید با شرکتی فعالیت کنید که با آن سازگاری داشته باشید. شما باید اطلاعات زیادی راجب نتورک مارکتینگ داشته باشید تا بیشتر به موفقیت نزدیک شوید.

صادق و با اخلاق باشید.

یکی از دلایلی که ام ال مارکتینگ مورد انتقال افراد قرار گرفته است  این است که گاهی اوقات افراد برای جذب افراد جدید تعریف ها و صحبت های اغراق آمیز می دهند. این موضوع سبب شده است عده ای فکر کنند شرکت های بازاریابی شبکه ای نیز از این رفتار چشم پوشی می کنند، درحالیکه اینطور نیست. شرکت بازاریابی شبکه ای شما را به صادق بودن تشویق می کنند. اشتیاق شما به تنهایی برای تبلیغ آن کافی است فقط مطمئن باشید که در مورد آن ها ادعاهایی نخواهید داشت و یا اغراق نمی کنید. در یک کسب و کار مشتریان قصد جذب کردن آن ها را دارید احساس فریب خوردن پیدا نمی کنند و درنتیجه با شما باقی خواهند ماند.

بازارهدف خود را بشناسید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریابان شبکه ای مرتکب می شوند این است که همه را مشتریان بالقوه خود می بینند. مثل هر کسب و کار دیگری برای موفقیت و کارایی بیشتر شما باید بازار هدف خود را شناسایی کنید و تلاش های بازاریابی خود را بر آن ها متمرکز کنید.

سعی کنید هر روز محصولاتتان را به دیگران عرضه کنید.

در شرکت های قانونی بیشتر درآمد شما حاصل از فروش محصولات یا خدمات است. به علاوه مشتریانی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، ممکن است وارد شبکه شما شوند. یکی از کلیدهای یافتن مشتری و افراد جدید صحبت کردن افراد راجب محصولات و خدمات شماست.

حمایت کنید.

یکی از مزایای بازاریابی شبکه ای این است که شما پاداشی بابت فروش مجموعه تان دریافت می کنید. برخی این موضوع را سواستفاده می پندارند درحالی که شما به ازای کمک به موفقیت آن ها پاداش می گیرید. اما این را بدانید که شما برای موفقیت آن ها باید یک رهبر و مربی خوب باشید و از آن ها حمایت کنید. در زمنیه آموزش،  راهنمایی، پاسخ به سوالات و مسائل دیگر کمکشان کنید.

گوش کنید و راه حل بفروشید!

بسیاری از افراد نوشته ای از پیش آماده شده را به مشتریان خود ارائه می دهند و طبق آن، محصولات خود را می فروشند. اما باید بدانید شما باید یک راه حل برای مشکلات مشتریان داشته باشید. به نیازهای آن ها گوش کنید و سپس راه حل مشکل را به آن ها ارائه دهید. افراد راه حل را می خرند.

از سایر توزیع کنندگان متمایز باشید.

ممکن است شرکت ها و افراد دیگری هم محصولات شما را بفروشند ولی شما باید حداقل یک ویژگی پیدا کنید تا مردم به خاطر آن ویژگی شما را انتخاب کنند.

سیستمی برای پیگیری داشته باشید.

اگر بدون ایجاد مزاحمت بتوانید فروش خود را پیگیری کنید، می توانید در آینده فروش بیشتری داشته باشید و یا افراد جدید بیشتری را جذب کنید. فروش به زمانبندی مناسب نیاز دارد و هر “نه” لزوما به معنی “هیچوقت” نیست. اگر فردی به شما نه گفت اما از حرف هایش متوجه شدید که ممکن است بعدا بتوانید محصولی به او بفروشید، او را در لیست خود قرار دهید و چند وقت بعد مجددا با او تماس بگیرید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.  

  • atamlm ataco