شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پلن باینری بازاریابی شبکه ای طرح درآمدزایی باینری یکی از مشهورترین پلن های چندسطحی در دنیاست که پس از عملکرد موفق آن در چندین شرکت دنیا، مورد استقبال قرار گرفت. در این پلن درآمدی، هر بازاریاب دو دست دارد که نام دودویی یا دوتایی نیز از همین محدودیت در عرض شکل گرفته است. این پلن در عرض دارای محدودیت می باشد اما در عمق هیچ محدودیتی ندارد. بدلیل همین ویژگی آن، شبکه در مدت زمان کمتری نسیت به سایر پلن ها گسترش می یابد. روش عملکرد این پلن به این صورت است که هر بازاریاب باید اقدام به عضوگیری 2 نفر کند.(دلیل گسترش سریع شبکه در مدت مان کوتاه)

در سطح اول پلن بازاریابی شبکه ای باینری، دو دست در چپ و راست قرار می گیرند. اگر فرد بیش از دو عضو داشته باشد افراد دیگر به سطحی غیر از سطح اول افزوده می شوند. این کار سبب می شود قدرت بین دست زیرمجموعه پخش شود که به این امر اسپل اور می گویند. اما در مورد شاخه سود، اسپل اور وجود ندارد زیرا تنها با زیرمجموعه منحصر به فرد حامی رشد می کند. در اکثر پلن های درآمدی باینری، پاداش براساس کم فعالیت ترین شاخه محاسبه و پرداخت می شود که به آن تعادل می گویند.

پاداش حامی یا پاداش ارجاعی

قاعده اصلی پلن باینری بدین صورت است که برای ساخت درخت دودویی، دو عضو را به زیرمجموعه اضافه نمود. پاداش حامی یا پاداش ارجاعی سودی است که کاربر از عضوگیری مجدد در شبکه دریافت می کند. برخی شرکت ها هم پکیج های مختلفی را در زمان ثبت نام به کاربر ارائه می دهند. بنابراین درصد پورسانت ارجاعی به پکیجی که کاربران زیرمجموعه انتخاب می کنند، وابسته است.

پاداش باینری پلن باینری یراساس حجم فروش پورسانت می دهد. در زمان پر شدن درخت با شاخه های متوازن و با بازاریابان فعال، درخت کامل می شود و کاربر پاداش را به ازای فعالیت زیر شاخه ها دریافت می کند که به آن پاداش باینری می گویند.  بزرگترین نقطه ضعف پلن باینری اصل تعادل است که پرداخت با توجه به حجم فروش دست ضعیف صورت می گیرد.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

ام ال مارکتینگ نوعی شیوه فروش به حساب می آید که شرکت ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه ها و دلال ها به فروش می رسانند و مشتریان پس از خرید و مصرف می توانند محصولات را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد افراد در بازاریابی شبکه ای به ازای فروش مستقیم کالا و هم چنین از طریق زیرمجموعه ها کسب می شود.

در نتورک مارکتینگ بازاریاب ها از شیوه های مختلفی برای فروش محصولاتشان استفاده می کنند از آن جمله می توان به تبلیغات کلامی و یا تبلیغات چهره به چهره مستقیم اشاره کرد.

دیدگاه بسیاری از افراد نسبت به کار بازاریابی شبکه ای بسیار منفی بوده و آن را همانند شرکت های هرمی می پندارند درصورتی که شرکت های هرمی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران غیرقانونی بوده و حق فعالیت ندارند. این شرکت ها محصولی نمی فروشند و یا اگر محصولاتی داشته باشند با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند. محصولات شرکت های هرمی از کیفیت پایینی برخوردار هستند. در اکثر مواقع محصولات فقط بین اعضای هرم توزیع می شود نه بیرون از هرم و مردم عادی.

در شرکت های هرمی، افراد را مجبور به خرید محصولات با قیمت بالا می کنند و به آن ها وعده درآمد بالا نیز می دهند حتی اگر نتوانند محصولات را بفروشند ملزم به خرید آن ها هستند.

بهتر است قبل از ورود به ام ال مارکتینگ موارد زیر را انجام دهید:

راجب سابقه شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید.

راجب برنامه ها و موفقیت های شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید.

درباره محصولات تحقیق کنید.

با بالاسری های خود ارتباط برقرار کنید.

می توانید با وکیل یا یک مشاور حقوقی که در شرکت نباشد، مشورت کنید.

برای ورود به نتورک مارکتینگ زمان بگذارید و به سرعت تصمیم نگیرید.

عاقلانه به اصل موضوع فکر کنید.

راجب بازار محصولات شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید.

و در آخر اینکه با افرادی که در این حرفه هستند مشورت کنید و از تجربیات آن ها استفاده کنید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

مراحل رسیدگی به شکایات بازاریابان به این صورت است که ابتدا فرد باید به سایت شرکت مراجعه کند و شکایت خود را مطرح نماید. شرکت موظف است ظرف مدت ده روز به شکایات فرد رسیدگی کند و پاسخ دهند . پس از گذشت ده روز و عدم دریافت پاسخ مناسب از جانب شرکت، به بخش شکایات سایت دبیرخانه کمیته نظارت مراجعه کند. در شرکت بازاریابی شبکه ای عطاکو افراد برای اعلام نارضایتی خود می توانند از بخش صندوق پیام موجود در دفترکار نارضایتی خود را اعلام نموده و از همین طریق پیگیر باشند.

بازاریاب باید پس از بررسی کیفیت و قیمت کالا و طرح درآمدی شرکت سفارش خود را ثبت کند. امکان بازخرید کالا درصورت عدم امکان فروش برای بازاریاب وجود دارد اما باید بدانید که کالا حتما باید شرایط بازپس گیری را داشته باشد مخصوصا برای مواد غذایی که محصول شرکت عطاکو می باشد اصلا نباید یک محصول از حالت انجماد خارج شود  و این را نیز بدانید که مبالغ قانونی و کل پورسانت محاسبه شده در مجموع بابت حجم خرید شما از مبلغ فاکتور کاسته خواهد شد.

در هنگام دریافت کالا خود حتما آن ها را بررسی کنید و از دریافت کالاهایی که تاریخ مصرف آن ها گذشته یا با سفارش شما مغایرت دارند و یا از صحت و سلامت آن مطئمن نیستید دریافت نکنید.

امکان فعالیت همزمان در چند شرکت بازاریابی شبکه ای برای افراد وجود ندارد و برای فعالیت در شرکت دیگر باید از شرکت نخست درخواست خروج (لغو همکاری) ثبت کند سپس بعد از گذشت 15 روز امکان ثبت نام و دریافت کد بازاریابی برای فرد وجود دارد.

طبق قوانین بازاریابی شبکه ای، تراکنش های مالی بین بازاریاب و شرکت باید از طریق درگاه های بانکی صورت بگیرد و انتقال وجه بصورت دستی امکان پذیر نیست. پورسانت شما توسط شرکت محاسبه شده و به حساب شخصی شما واریز می شود.

مراسم برگزاری همایش ها در سایت دفترکار شرکت اعلام می شود.

بازاریاب موظف است اطلاعات هویتی و سایر مشخصات خود را بصورت کامل و درست در سیستم ثبت نماید. مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه برعهده بازاریاب می باشد و شرکت مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

اطلاعات مربوط به کلمه عبور و رمز عبور خود را در اختیار سایر بازاریابان قرار ندهید و هرگونه مسئولیت در خصوص ثبت درخواست خروج، انجام سفارش، محل تحویل کالا و... برعهده بازاریاب خواهد بود.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

آیا این شرکت ها قانونی هستند؟

پس از ظهور شرکت های هرمی در ایران و کلاه برداری های صورت گرفته، هر شرکتی که تصمیم به فعالیت در این زمینه نماید باید ابتدا مجوز رسمی آن را از وزارت صنعت معدن و تجارت دریافت کند. بنابراین شما در هنگام عضویت ابتدا می توانید مجوز هر شرکت را مشاهده کرده سپس عضو آن شوید. در یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی به همه افراد براساس میزان فروش آن ها و زیرمجموعه هایشان پورسانت داده می شود ولی در اکثر شرکت های هرمی افراد از طریق عضو گیری درآمد کسب می کنند.

آیا با یک شغل پاره وقت می توان موفق شد؟

شما می توانید فعالیت نتورک مارکتینگ خود را به عنوان یک فعالیت پاره وقت بدون از دست دادن منبع درآمدزایی حال حاضرتان انجام دهید تا زمانی که به درآمد ایده آلتان رسیدید. درواقع محدودیتی برای انجام این کار وجود ندارد.

آیا باید محصولات را در مکان خاصی بفروشم؟

شما می توانید محصولات خود را در مکان ها و موقعیت های مختلف و به روش های مختلفی بفروش برسانید. شما می توانید هر روشی که با آن احساس راحتی می کنید و موفقیت بیشتری برای شما به ارمغان دارد را برگزینید.

آیا کسی که سابقه فروش ندارد می تواند در این کار موفق شود؟

بازاریابی شبکه ای در واقع به اشتراک گذاشتن حقایقی راجع به شرکتی است که شما در آن مشغول فعالیت هستید. درحقیقت مطالعات نشان می دهد کسانی که تا بحال درگیر کار فروش نبودند در این فعالیت موفق تر هستند.

میزان درآمد من در این فعالیت چقدر می تواند باشد؟

در این فعالیت شما همان قدر که کار کنید می توانید درآمد کسب کنید و محدودیتی در میزان درآمد آن وجود ندارد.

جذب و حمایت از افراد دیگر چقدر اهمیت دارد؟

زمان ما محدود به 24 ساعت شبانه روز است. شما با جذب افراد دیگر می توانید بطور مجازی خودتان را تکثیر کنید و در مکان های دیگر نیز فعالیت داشته باشید. حمایت شما از دیگران سبب آزادی مالی شما نیز می شود.

آیا ام ال مارکتینگ طرحی برای زود پولدار شدن است؟

زود پولدار شدن یک افسانه است. این امر در دنیای امروز اتفاق نمی افتد بجز موارد استثنا. من نمی توانم وارد نتورک مارکتینگ شوم این کار یک تجارت واقعی نیست! این کار واقعی است. در حال حاضر یک صنعت چند میلیارد دلاری در دنیاست که شامل میلیون ها نماینده و هزاران کمپانی فعال در سراسر دنیاست.

تجربه خوبی در بازاریابی شبکه ای ندارم و موفق نبوده ام.

شرکت های بزرگ و خوب زیادی وجود دارند و هم چنین شرکت های بد.! اما نتورک مارکتینگ برای شما کار می کند! فقط کافی است شما به یک شرکت درست بپیوندید. این انتخاب یکی از عوامل موفقیت شماست.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.  

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

خلاصه ای از زندگی نامه هولتون باگس به قلم خودش:

بعضیا فکر می کنند که من خیلی خوش شانس هستم و یا برای چیزایی که دارم ساخته شدم ولی من خیلی خوب یادم هست که مثل خیلی از بچه های تک سرپرست تو مهد کودک های محله خودمون رها شده بودم و مادرم برای مراقبت از من چند شغل همزمان داشت. مادرم هر کاری که از دستش بر میومد رو برای من انجام میداد. با اینکه میدونست در شرایط و محیط خوبی نیستم اما همیشه با حرفاش منو دلگرم میکرد و سره پا نگه میداشت . این شد که تصمیم گرفتم تا به جایه اینکه به حرف های مربیان مهدکودک گوش کنم و مثل یک جوجه تو قفس رشد کنم ، به حرفای مادرم گوش کنم و مثل یک عقاب راه صعودم رو فراهم کنم.

اینکه تو چه محیطی زندگی می کنید بسیار مهم است . برای همین تو مدرسه برای خودم یه شغل ردیف کردم . اولین بار وقتی 14 سالم بود موهامو در مقابل پول کوتاه کردم ولی بعد یه مدتی که کار کردم ازینکه باید همه کارارو خودم انجام بدم خسته شدم و رفتم با پولم یه مقدار شکلات فله گرفتم و بعد چندتا از بچه های مدرسه رو استخدام کردم تا اون هارو برام بفروشن . یکی از 12 نفری که برای من کار میکرد ارلن لیلی بود که حالا اسمش ارلن باگس هست ، همسرم و بهترین دوسته من .

من دوست داشتم که برای گرفتن مدرک مهندسی دانشگاه برم ولی بعدا که فکر کردم فهمیدم حقوق مهندسی برای رویاهای من کافی نیست و بدرد من نمیخوره . بنابراین در سن 27 سالگی اولین کسب و کار واقعی خودم از میان تعداد زیاد کسب و کار هامو شروع کردم .

من و همسرم کمپانی مبل متعلق به خودمون رو داشتیم و پول و درامد و ماشین خوب ولی مشکل اینجا بود که دیگه وقت نداشتیم . ما برده تجارتمون شده بودیم چون هیچکس نمیتونست بهتر از ما کارمون رو انجام بده . اقتصاد کشورهای دیگه هم رو به افول بود و هزینه واردات مواد اولیه بالا رفته بود و این باعث شده بود تا مجبور باشیم افزایش هزینه هارو روی دوش مشتری هامون بزاریم و با وجود رقیبای بزرگی که منابع مالی بیشتری داشتن نتونستیم ادامه بدیم و شکست خوردیم. من فهمیده بودم که وقتشه یک کاره متفاوت انجام بدم وقته تغییر بود و همون موقع بود که از دوستم راجبه یه کاری شنیدم که بهش میگفتن نتورک مارکتینگ .

من اینکارو شروع کردم و برای 7 سال تمام هیچوقت بیشتر از ماهی 500 دلار درامد نداشتم . سازمانم هیچوقت بیشتر از 50 نفر نمیشد و تازه همون 50 نفر هم همیشه حاضر سره کارشون حاضر نبودن . آدمای زیادی از جمله ارلن همسرم فکر میکردن که من دیونه ام که به این کار چسبیدم ولی من یه چیزی پیدا کرده بودم که نمیذاشت اونو رها کنم . من قهرمانی پیدا کردم که هر چیزی که میخواستم رو داشت و به حرف های اون گوش میدادم . من تو شرکت همیشه دنبال ادم های موفق بودم و برخلاف بقیه که همش عکس و امضا میگرفتند و من یک گوشه میموندم و به حرف هاشون گوش میکردم و صداشونو ضبط میکردم و توی دفترچم مینوشتم . شبا وقتی همه خواب بودن تا نیمه های شب دفترچه خودمو مطالعه میکردم و صداهاشونو بارها و بارها گوش میدادم و اینطوری هرچیزی که اونها بلد بودند رو منم هم یاد میگرفتم .

در اون 7 سالی که من در ماه هیچوقت بیشتر از 500 دلار درامد نداشتم هیچوقت هیچ جلسه ای که برای حضور درون اجازه داشتم رو از دست ندادم . چون ارزش اطلاعاتی که تو اون جلسات بود رو میفهمیدم . من از راه دور توسط یک میلیونری که در حال حاضر هر دقیقه ده ها هزار دلار درامد داره آموزش میدیدم .

250 هزار دلار به خاطر تجارت قبلیم که مبلمان بود بدهی بالا اورده بودمو فقط 45 روز مهلت داشتم و ماشین لکسوسم رو هم توقیف کرده بودن . یه چیزهایی باید تغییر میکرد . بعدش به من تلفنی شد که زندگی من رو به کلی تغییر داد و باعث شد جایی باشم که الان هستم  من به کمپانی جدید خودم رفتم . و با یک برنامه زمان بندی خوب و به خاطر افراد خوبی که در لیستم داشتم که همیشه میترسیدم تا بهشون زنگ بزنم ولی بالاخره این کارو کردم ما تونستیم باهم میلیون ها دلار بدست بیاریم و به خانواده های زیادی هم کمک کردیم.

ما تمام هزینه هایی که برای موفقیت لازم بود رو پرداخته بودیم و زحمت کشیده بودیم. هیچوقت اگر فکر میکردم یک شرکت تاریخ انقضا داره ، وارد اون نمیشدم . برای همین وقتی که تو نیمه های راه همکاری با اون شرکت بودیم مجبور شدیم تصمیم جدیدی بگیریم که برای خودمون و خانوادمون و سازمانمون بهتر بود . در واقع میشه گفت وقتی شما توی یه قاب عکس باشین همه چیو کامل نمیبینین ولی با توجه به موقعیت من ، من یه تصویر کامل از وضعیت تیم و شرکت و اینده رو میدیدم و این تصویر با برنامه ای که ما برای درازمدت خودمون و سازمانمون داشتیم هماهنگ نبود پس بعد از پنج سال کار کردن با اون شرکت از اونها جدا شدیم .

جابه جا کردن یک گروه ادم حالا به هر اندازه ای همیشه کار سختیه . تو اون شرکت بعضی ها چنان به اونجا چسبیده بودند و چشای خودشون رو بسته بودن که نمیفهمیدن این یه تصمیم تجاریه  من زمان زیادی برای پیدا کردم شرکت جدید صرف کردم و واقعا هم جای جدید رو دوست داشتم .

یک روز یک پیام از یکی از همکارای تجاریم دریافت کردم و از صحبت هاش با هیجان از جا پریدم چون بهم گفته بود که بهترین محصول ممکن رو برای بازاریابی شبکه ای پیدا کرده  . من فکر میکردم راه جدیدی برای فروش برق بدون سیم یا چیزی شبیه اینا پیدا کردن . من ازش پرسیدم دقیقا راجبه چی صحبت میکنی و اون محصول چیه ، اونم کمی مکث کرد و بعد گفت قهوه . من هیچوقت قهوه نمیخوردم برای همین گفتم که محصولشون رو دوست ندارم و برام جذاب نیست ولی براش ارزوی بهترین هارو دارم . اون ازم خواست که یکم محصول رایگان برای تست بهم بده و منم قبول کردم و ادرس خونمو دادم . من قهوه ها رو گرفتم و بردم تو یک قفسه در آشپزخونه گذاشتم و دیگه هم بهش فکر نمیکردم چون به فرصت کاری جدیدی نیاز نداشتم .

 روزی اتفاق غیر منتظره ای رخ داد و شرکت دگیر مسائل قانونی شد ف چیزهایی که از دسترس من خارج بود . این اتفاق در اخبار و مجلات و همه جا پخش شده بود و کسب و کار افراد زیادی به خطر افتاده بود و همه از من به عنوان لیدره سازمان توضیح میخواستند . به آشپزخونه رفتم تا از قفسه کیک بردارم که ایندفه بعد از چهار ماه یه چیزی نظرمو جلب کرد، بسته های قهوه . خیلی ناگهانی متوجه فرصتی شدم که متوجه اون نبودم. فرصتی که ماه ها جلوی چشم من بود و من بهش توجه نکرده بودم . خیلی حس بدی داشتم چون همیشه به همه آموزش میدادم که فرصت هارو ببینن ولی خودم فرصت رو نادیده گرفته بودم . بسته قهوه رو برداشتم روش نوشته بود 4 در 1در رو باز کردم و یکی از پاکت های توشو باز کردم ریختم تو لیوان و آب داغ و اولین جرعه از این محصول رو خوردم. به همسرم هم دادم و او هم گفت که خیلی بهتر از استارباکس. استارباکس یک برند چند میلیارد دلاری بود برای اینکه نظر بقیه رو هم راجب این محصول بسنجم به همسایه هام هم ازین محصول دادم و 7 نفر از 10 نفر ازون خیلی خوشون اومد بیشتر خواستن و دوست داشتن توزیع کننده اون هم بشن. برای مادرم هم فرستادم او و دوستانش هم از این قهوه ها استقبال کردند و درخواست خرید آن ها را داشتند.

من سریعا با لیدرهام تماس گرفتم و در تاریخ 28 سپتامبر سال 2008 تجارت اورگانو گلد خودمون رو راه انداختیم . وقتی وارد اورگانو گلد شدیم 7000 نفر قبل ما در این شرکت بودند و ما اونقدر ها هم جزو اولین نفرات نبودیم . من با یک پکیج طلایی مثل خیلی ها کارم رو شروع کردم . یک 90 روز جدید رو استارت زدم درست مثل همون زمانی که 350 هزار دلار قرض داشتم و به سختی کار کردم وقتی برای خوردن و خوابیدن و یا دیدن خانوادم نداشتم . 

وقتی که به همراه رهبران تیمم به موفقیت های بزرگی رسیدم رییس شرکت اقای چوا از من خواست تا سمت معاون فروش کمپانی رو قبول کنم و این درست جایگاهی بود که من به دنبالش میگشتم . چون یکی از دلایلی که من به این کمپانی پیوستم این بود که این جایگاه در شرکت خالی بود و بدست آوردن این جایگاه یک فرصت عالی به من میداد تا بتونم برخلاف گذشته در زمان های حساس از سیستم حفاظت کنم .

با توجه به تجربیات گذشتم من میدونستم که داشتن این جایگاه باعث میشه که بتونیم یک نسل ثروتمندی که در ام ال مارکتینگممکن هست رو بسازیم . من با جایگاهم یا نام توزیع کننده مشکلی ندارم چون به طور قلبی اون رو پذیرفتم .هر تصمیمی که میگیرم اول بر اساس اصول فکری خودم هست . من یک تاجرم از بازاریابی شبکه ای برای فروش بهترین کالاها و خدمات استفاده میکنم . همکاری با اورگانو گلد بهترین تصمیم کاری در زندگی من بود و بزرگترین موفقیت من در دوران کاریه من . وقتی که شما کسیو برای اینکه موفق هست قضاوت میکنید حتما باید دستاورد هاش رو هم در نظر بگیرین و من با هیجان خیلی زیادی میگم که اینقدر دستاورد های زیادی داریم که مارو از همه لحاظ از جنبه های مادی آزاد و رها کرده .

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

احتمالا برای بسیاری از ما پیش آمده که در کسب و کار خود دچار اشتباهاتی شده ایم که گاهی حتی نمی دانستیم مسیر اشتباهی را طی کردیم. در این مقاله به بررسی برخی اشتباهات در زمینه بازاریابی می پردازیم.

مارگو آرون موسس سایتی است که به گفته خود این سایت تلاقی بازاریابی، روانشناسی و راهبری را مورد بررسی قرار می دهد. در گفتگو با وی ایشان گفتند: همیشه دوست داشتم بدانم چه چیزی مردم را تحریک می کند، چه چیزی انگیزه رفتارهایشان است، و چرا کارها را به این شکل انجام می دهیم.

وی معتقد است "یک رویداد ثابت در بازاریابی وجود ندارد.  مهم نیست هنجارهای صنعتی چه می گویند. چون مهم اینجاست که رویکرد شما با بازار هدف ارتباط برقرار کند فقط همین.

" تنها چیزی که در این میان بسیار اهمیت دارد مشتری شماست اینکه او کیست؟کجاست؟ چه می خواهد؟

این مسائل، از مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن ها توجه ویژه ای نمایید.

در ادامه برخی اشتباهات را که ممکن است هر کدام از افراد مرتکب آن شوند مطرح می کنیم و راه هایی برای جلوگیری از اجتناب آن گفته می شود.

هزینه بیش از حد روی تبلیغات پولی

اغلب راهبرانی که برای انجام تبلیغات پولی عجله دارند به این دلیل است که می خواهند هرچه زودتر و بصورت خودکار وارد قیف تبلیغاتی شوند. درحالیکه یک رویکرد بهتر  این است که اول از همه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و زمانی که آن ها را شناختید می فهمید که کجا هستند و بعد اینکه چگونه و چه زمانی با تبلیغات پولی سراغ آن ها بروید.

اگر این نوع تبلیغات دسترسی شما به مشتری را پرهزینه کند کسب و کارتان ضرر خواهد کرد. تبلیغات پولی زمانی مفید هستند که بدانید کدام معیارها مناسب شما هستند یا زمانیکه می دانید باید روی کدام مزایا مانوور دهید و از کدام فراخوان ها استفاده کنید.

جهش ناگهانی روی بازار وابسته

در اینجا هدف، توسعه رابطه با مشتریان قبل از شروع فروش است. به گفته آرون اینکار به تلاش زیادی نیاز دارد، اما ارزشمند است. وقتی هنوز چیزی نفروختید دنبال کردن مخاطب مانند این است که در یک کنفرانس با کسی ملاقات کنید و او فورا برای خیریه از شما پول بخواهد. این درخواست عالی است اما باید صبر کرد چون مخاطب تازه با شما آشنا شده است. او هنوز به شما اعتماد چندانی ندارد.

بنظر می رسد که رویکرد وابسته آسانتر است چون می تواند از رابطه فعلی دیگران با مخاطب خود استفاده کند. اما مطمنا نباید اجازه دهید ملاقات اول محدود به معامله شود. اگر قصد فروش دارید باید اول رابطه را بسازید.

سخن پراکنی آپدیت ها روی رسانه های اجتماعی

درست مانند روش هایی که در بالا گفته شد، رسانه های اجتماعی یک ابزار بسیار مهم هرچند نه حیاتی در اغلب طرح های بازاریابی محسوب می شوند. با این حال اگر رویکرد شما چنین باشد که هی بچه ها! تازه یک وبسایت راه انداختیم و حتما باید اون رو چک کنید! با ریسک بی احترامی با مخاطبان مواجه می شوید.

این همان چیزی است که به آن سخن پراکنی می گوییم یعنی وقتی بجای صحبت کردن با مردم با جیغ و داد با آن ها حرف می زنید.

تبادل نظر با یک راهبر موفق برای انجام کاری که خودتان هم از آن سر در نمی آورید.

آرون می گوید: در بازاریابی چیزی وجود دارد که سبب می شود افراد باهوش احساس حماقت کنند.

از سوال پرسیدن و رسیدن به جوابی که برای شما قانع کننده است نترسید. اگر شما سردرگم شده اید حتما با کسی طرف هستید که خودش هم سردرگم است و نتیجه ای که دنبال آن هستید را به شما نمی دهد. راهبر باید قادر باشد اصول ابتدایی را به ساده ترین شکل ممکن برای شما توضیح دهد. دست روی دست گذاشتن آن هم زمانی که همه چیز آماده است.

ما عاشق این هستیم که کاری انجام ندهیم. هیچ کاری نکردن حس امنیت خاطر می دهد. اما واقعا همه چیز نیست. انتظار کشیدن است. آماده شدن است، و مرتب کردن همه چیز. درحالیکه هیچ کاری انجام نمی دهید  درواقع کارهای زیادی انجام می دهید. همیشه دلایل زیادی برای هیچ کاری نکردن وجود دارد. همیشه به تاخیر انداختن کارها ناشی از ترس از برداشت دیگران است، و البته میل به کمال گرایی.

ریچارد هافمن یک جمله معروف دارد که می گوید اگر وقتی محصول را عرضه می کنید خجالت نکشید، یعنی مدت زمان زیادی برای این لحظه منتظر مانده اید.

 با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco