شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

تصورات اشتباه راجب بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای یک روش مناسب برای یک شغل پاره وقت است و اولین قدم برای موفقیت در آن تشخیص حقیقت از تصورات نادرست در آن است.این جمله تعریف سایت ibazaryabi از بازاریابی شبکه ای است.

در ادامه به بررسی برخی تصورات اشتباه راجب نتورک مارکتینگ می پردازیم.

اولین و یکی از اشتباه ترین تصورات افراد راجب بازاریابی شبکه ای این است که فقط افرادی که در راس هرم هستند پول بدست می آورند. راجب این تصور باید گفت، در شرکت های بازاریابی شبکه ای خوب میزان درآمد افراد وابسته به تلاش آن هاست و هرشخص هر چقد تلاش کند درآمد کسب می کند.

بازاریابی شبکه ای مفید نیست.

در سال 2014 این صنعت حدود دلار در ایالات متحده فروش داشته است. این مبلغ در سراسر جهان بسیار بیشتر است. همه این موارد نشان دهنده عملکرد مفید ام ال مارکتینگ در دنیاست. موفقیت یا شکست افراد در بازاریابی شبکه ای بسیار به تلاش افراد در آن بستگی دارد.

در نهایت اشباع صورت می گیرد.

در حقیقت اشباع به مرحله ای گفته می شود که بازاریابی شبکه ای کل جامعه را فرا بگیرد و بازاریابان دیگر نتوانند مشتری جدید پیدا کنند. اما در حقیقت اشباع در بازاریابی شبکه ای غیرممکن است زیرا تعداد انسان ها نامتناهی است و روزانه افراد زیادی متولد می شوند. بنابراین بازاریابان می توانید افراد جدیدی را وارد مجموعه خود کنند و مشتری جدید پیدا کنند.

مسائل قانونی بازاریابی شبکه ای

از سال ۱۳۹۰ در ایران شرکت‌های بازاریابی شبکه ای با مجوز رسمی وزارت صنعت شروع به کار کرده اند. فعالیت های هرمی در اکثر کشورهای جهان غیر قانونی تلقی می شود ولی به واسطه تفاوت شرکت های بازاریابی شبکه ای با هرمی این فعالیت در برخی کشورها قانونی است.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

نظرات (۱)

  • مهران بیان
  • بازاریابی شبکه ای در یک چارچوب خاص تعریف میشه متاسفانه توی ایران این چارچوب ها وجود نداره و اونقدر زیرمجموعه ها اضافه میشن که پروژه محکوم به شکست میشه

    پاسخ:
    اگر افراد با برنامه و با دانش کافی قدم در این حرفه گذارند و با آگاهی آن را ادامه دهند قطعا به موفقیت دست خواهند یافت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی