شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما یک کسب و کار جدید آغاز کرده اید و بسیار هم بابت این موضوع هیجان زده هستید ،پس باید بدانید چه کارهایی را باید انجام داده و چه کار هایی را نباید انجام دهید.یا به عبارتی از کدام اشتباه بازاریابی شبکه ای پرهیز کنید.

یکی از بهترین نکاتی که می توان به افرادی که تازه وارد این کار شده اند گوشزد کرد،این است که مدام سعی کنید از افراد دیگر چیزهای مختلفی بیاموزید و از تجارب آن ها استفاده کنید.در ادامه به 7 اشتباهی که نباید در بازاریابی شبکه ای انجام داد اشاره می کنیم.

1.عدم تکمیل آموزش کافی

شما تا زمانی که شنا کردن بلد نباشید نمی توانید موج سواری کنید.رایج ترین اشتباه بازاریابان در این زمینه این است که قبل از آن که آموزش های اولیه خود را به اتمام برسانند برای جذب افراد جدید و یا فروش محصولات اقدام می کنند و معمولا هم موفقیت چندانی به دست نمی آورند.

اگر می خو.اهید در بازاریابی شبکه ای موفق شوید باید اول آموزش های مستقل و کاملی دیده باشید و مسلما مهم ترین مسئله برای یادگیری این است که به کشف و دریافتن راه و مسیر درست کسب و کارتان نائل شوید و این جایی است که بسیاری از افراد تازه کار به اشتباه می روند.

2- تبدیل شدن به یک فروشنده کلیشه ای

اغلب افرادی که وارد این حرفه می شوند به دنبال یک فرصت خوب هستند تا کسب و کارشان را رونق دهند و با سایرین به اشتراک بگذارند و صرفا هدف آن ها فروشنده بودن نیست پس برای اینکه به اشتباه بسیاری از فعالان بازاریابی نیفتند دوباره به همان مسئله قبل که آموزش و یادگیری کامل است بازمیگردیم که شما نیاز به آموزش و یادگیری دارید تا راه تان را خوب هدف گذاری کنید و به یک بازاریاب حرفه ای شبکه ای نه کلیشه ای تبدیل شوید.

این مسئله طبیعی است که شما زمانی که وارد این شغل شده باشید هیجان زده شوید و به همه افراد ائم از دوستان و اقوامتان توصیه کنید که این کار را انجام دهند.اما ما به شما توصیه می کنیم که اگر در قالب یک بازاریاب تلفنی فرورفته اید و تمام تلاشتان در این است که به آن ها بگویید که به شما بپیوندند و اگر چنین نکنند مرتکب اشتباه می شوند، اشتباه بزرگی در زمینه کاری خود می کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که در ابتدای کار به دوستان و آشنایان و اقوام نزدیک مراجعه کنید اما این بدین معنی است که شما با کسب دانش و اطلاعات کافی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کنید و اصلا افراد را تحت فشار قرار ندهید چرا که میزان موفقیت خود را کاهش می دهید.

3-درخواست مکرر از دیگران برای پیوستن به کسب و کار

اگر شما برای ایجاد کسب و کارتان جدی هستید پس باید بدنیال روش های حرفه ای باشد.وقتی که صرفا به دلیل عرضه دیدگاه های تان به دیگران و بطور مکرر از آن ها می خواهید که به کسب و کارتان بپیوندند درواقع فقط اعتبار خود را کاهش می دهید و باعث می شوید آن ها در مدل کسب و کارتان شک و تردید کنند و همین باعث می شود سایرین درخواست شما را به سرعت رد کنند و این آغازی باشد برای قرار گرفتن در سراشیبی و سقوط.

4-وابستگی عاطفی به تصمیمات آشنایان و خانواده

وقتی افراد برای نخستین بار به نتورک مارکتینگ می پیوندند معمولا به تعداد کمی از افراد امید دارند تا به کسب و کارشان بپیوندند که معمولا هم شامل دوستان و افراد خانواده می شوند.اما نکته مهم ان است که شما نباید زیاد به تصمیمات آن ها امید داشته باشید و خودتان را از نظر روحی و روانی و عاطفی به آن ها وابسته کنید.

همواره به یاد داشته باشید که اگر دوستان‌تان از راه‌اندازی شرکت شما خوشحال شده‌اند این بدین معنی نیست که به همه‌ی تصمیمات کاری شما اعتماد می‌کنند. درست مانند هر کسب و کار دیگری اگر شما نتوانستید به یک فروش قطعی یا قرارداد با آشنایان‌تان برسید به راحتی به سراغ مشتری بعدی بروید. همان‌طور که یک سرمایه‌گذار باهوش می‌داند که نباید به هیچ‌کدام از خانه‌هایی که خرید وفروش می‌کند دل ببندد یک بازاریاب شبکه‌ای باهوش هم باید بداند که این بازاریابی شبکه‌ای درواقع یک بازی اعداد است که دلبستگی‌های عاطفی هیچ درآمدی برای آن نخواهد داشت.

5- داشتن ادعاهای کاذب

هیچ وقت راجب محصولات یا خدمات شرکت توضیحات نادرست ندهید چرا که همه این ادعاها به ضرر شما و شرکت خواهد بود.اگر جواب سوالی را نمیدانستید برای مشتری توضیح دهید که سوال درستی پرسیده و حتما پاسخ او را پیدا می کند و به وی انتقال می دهد.

6-عیب جویی از دیگران

بازاریابی شبکه ای گاهی اوقات بسیار رقابتی بنظر می رسد اما این دلیل نمی شود که شما از سایر شرکت ها بدگویی کنید.همیشه یادتان باشد با بدگویی از سایر شرکت ها به هیچ بهرمندی خاصی نمی رسید و این کارفقط به فقط به حسن شهرت شما آسیب می رساند. درواقع شما همواره باید سعی کنی نقش یک حامی را برای شرکتتان ایفا کنید و دید مثبتی برای افراد نسبت به شرکتتان ایجاد کنید.

علاوه بر این اگر مردم در گذشته یک تجربه بد در زمینه بازاریابی شبکه ای داشته باشند ،شما می توانید با پاسخ دادن به سوالات آن ها و ایجاد دید مثبت بجای بدگویی کردن از شرکت قبلی ،تاثیر بسیاری در جذب مشتری داشته باشید.

7-کسب و کار غیرفعال

در بازاریابی شبکه ای هیچ چیز بدتر از یک خط کاری غیرفعال نیست.زمانی که شما به یک شرکت بازاریابی شبکه ای می پیوندید همیشه باید تعهدی برای همکاری با آن ها و افرادی که در خط مقدم شرکت هستند داشته باشید.اگر شما تمایلی به اینگونه فعالیت ها برای رسیدن به موفقیت ندارید،بهتر است که به این حرفه نپیوندید.مشکل اصلی که همواره در بازاریابی شبکه ای رخ می دهد این است که نیروهای جدید با یکبار توقف و درجا زدن عقب نشینی می کنند و کارها را رها می کنند.

بازاریابی شبکه ای یک کسب و کار نسبتا ساده است. اما با ارتکاب هرکدام از خطاهای پیش‌ گفته بسیار سخت می‌شود. بهترین کاری که شما در بدو ورود به فضای کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای می‌توانید انجام دهید این است که آموزش‌های اولیه‌ی خود را تکمیل کنید و بسیاری مواقع روی یادگیری مسیر و دیدگاه درست حرفه‌تان سرمایه‌گذاری کنید. این تمرین برای کشف راه‌های درست کاری برای شما وضعیت بی‌نظیری ایجاد می‌کند و بدین طریق به اعتماد به نفس خوبی دست می‌یابید.

اگر شما گاها برخی از این چند اشتباه بازاریابی شبکه ای را مرتکب می‌شوید، ناامید نباشید چرا که اشتباه کردن به خودی خود بد نیست و همگان اشتباه می‌کنند. مهم این است که شما اشتباهات خود را بشناسید و در جهت رفع آن گام بردارید.

پس از این‌که با ۷ اشتباه بازاریابی شبکه ای رایج را شناسایی کردید و تصمیم گرفتید که دیگر هرگز آنها را انجام ندهید، باید روی اعمال مثبت تمرکز کنید و ببینید که چگونه فرآیند اجرای کسب و کار خود را با صرف زمان و کشف مسیر درست تکمیل کنید.

بزرگترین موهبت ما این نیست که هرگز سقوط نکنیم، بلکه در این است که با هربار سقوط دوباره برخیزیم (کنفوسیوس )

 

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

نتورک مارکتینگ


  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

بعد از انتخاب شرکت مناسب شما باید نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به موفقیت و کامیابی برسید.بخش اعظم کار شما شناخت درست شرکتی است که میخواهید با آن ها کار کنید.در شروع رسیدن به اهدافتان محصولات، پلن پورسانت دهی شرکت،ابزارهای آموزشی شرکت می توانند سبب انگیزه بیشتر برای شما و سازمان شما باشند.

حال در نظر می گیریم که شما شرکت مناسب خود را انتخاب کرده اید و در آن عضو شده اید،پس به نکات زیر دقت کنید.

1-هدف داشته باشید و آن را بنویسید.

برای رسیدن به هدفتان تاریخ مشخصی برای آن تایین کنید و خود را متعهد به انجام آن کنید.برای رسیدن به هر هدفی باید مراحلی را طی کرد اول برنامه ریزی و سپس با سرعت مراحل را سپری کردن!فقط مراقب باشید که بازنده نباشید.

2-خودتان محصولات کمپانی خودتان را استفاده کنید.

اگر شما به دلیل ارزان بودن سایز محصولات یا هر دلیل دیگری از محصولات دیگری استفاده کنید و کیفیت را فدای کمیت کنید،خودتان تبلیغ محصولاتتان را از بین برده اید.

3-اثرات هرگونه رویداد منطقه ای،ملی و محلی را بر روی مجموعه خود مد نظر داشته باشید.

همراه کلیه اطلاعات را در اختیار داشته باشید. این اطلاعات بسیار به درد شما می خورد و کمک می کند تا شما زودتر به موفقیت برسید.

4-هرگونه تماسی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید.

هرگونه تماس تلفنی و هرگونه آشنایی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید.به زیر مجموعه های خود احترام بگذارید و حداقل در ماه 1بار برای آن ها وقت بگذارید تا آن ها بتوانند مشکلاتشان را برای شما بگویند.در پاسخ دهی به سوالات افراد درون سازمانتان در مرحله اول از لیدر مجموعه کمک بگیرید تا ارزش اون شخص در سازمانتان حفظ شود و کل سازمان به شما متکی نباشند.

5-هر روز افراد جدیدی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید.

با خود تعهد کنید که هرروز شخص جدیدی را پرزنت کنید.هرشخصی که در اطراف شماست یک کاندیدا محسوب می شود.با آن ها صحبت کنید و اهمیت ندهید که جواب منفی می دهند.شما برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

6-بطور منظم با بالاسری و زیرمجموعه های خود در تماس باشید.

ناپدید نشوید. با بالاسری و زیرمجموعه های خود کار کنید.هرگز نگذارید بالاسری و زیر مجموعه های شما در هنگام دیدن شما و ازینکه در جمع حضور دارید تعجب کنند.آن ها باید بدانند که شما مجموعه ای قوی با روابط قوی ساخته اید.

7-ایفا کننده عالی ترین نقش در مجموعه خود باشید.

تلاش کنید در مجموعه خود به عنوان بهترین در هر عملی که انجام می دهید،شناخته شوید.تمام کارهای شما در مجموعه همانند سازی خواهد شد.اینکه مجموعه تان به سرعت پیشرفت کند یا بسیار آرام،دست شماست.با یک برنامه و استراتژی مناسب پیش بروید.پیش مشاور یا کسی که پلن شما را بخوبی می شناسد بروید و از او راهنمایی بخواهید و سپس با اراده کارتان را انجام دهید.اگر بعد از گذشتن 6 تا 9 ماه پیشرفت نکردید بدانید برنامه ریزی درستی انجام نداده اید.

8-هرماه لیدر های خود را توسعه دهید.

افراد جدید را تحت آموزش خود قرار دهید و از آن ها لیدر بسازید.گاهی از آن ها بخواهید میزبان اجتماعات و یا سخنران مجامع شما باشند..تلاش کنید که مسئولیت خودشان را بپذیرند.

9-به این کار به چشم یک تجارت بنگرید نه به چشم یک سرگرمی.

با تمام وجود کار کنید و یا این کار را رها کنید،بینابین نمی شود.هرروز سرکار خود باشید بگونه ای که در روز بعد به تعطیلات می خواهید بروید.

اگر شما تجارتی داشته باشید که میلیون ها برای آن سرمایه گذاری کرده باشید تمام تلاش خود را می کنید که سرمایه تان به باد نرود.با این تجارت هم همین گونه رفتار کنید.

10-با افرادی که شایستگی این کار را دارند،کار کنید.

اگر شما در نهایت جدیت کار خود را انجام می دهید،پس فقط با افرادی قادر به کار کردن هستید که آن ها نیز در کار خود جدی هستند.از افراد غرغرو دوری کنید.با افرادی کار کنید که اهدافی که در ذهن دارند به اهداف شما نزدیک باشد.روش ساده ای برای شناسایی این افراد وجود دارد :آیا آن ها مدام با شما در تماس هستند؟آیا مشتاق به یادگیری این تجارت هستند؟آیا در آموزش افراد تازه وارد،مشارکت می کنند؟

یا اینکه بعد از حمایت شما ناپدید می شوند؟

11-از موفقیت ها تجلیل کنید.

زمانی که ورودی های شما زیرمجموعه جدید می گیرند با آن ها تماس بگیرید و به آن ها تبریک بگویید.بگذارید آن ها بدانند که برای این کارها به آن ها افتخار می کنید.برای تمام کارهای زیر مجموعه تان ارزش و اهمیت قائل شوید.موفقیت ها را بشناسید و از آن ها تجلیل کنید.

12-به تجارت خود و صنعت ما ایمان داشته باشید.

مطمئن شوید که هرروز با تمام وجودتان ایمان دارید که در راه درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید.تنها زمانی که شما کار درستی را انجام نمی دهید،زمانی است که کار نمی کنید و یا قبل از گرفتن نتیجه از سیستم خارج می شوید.

13-همیشه بدنبال یادگیری باشید.

در بازاریابی شبکه ای یادگیری و آموزش حرف اول را می زند.هرچقدر احساس کنید که کامل این فعالیت یعنی نتورک مارکتینگ را می شناسید کم است.سعی کنید با خواندن کتاب هایی در زمینه مدیریت معیارهایی برای اداره سازمانتان بدست آورید. همواره با سازمانتان ارتباط برقرار کنید.

14-در سمینارهای آموزشی شرکت کنید.

بهترین برگزار کننده سمینارهای آموزشی بالاسری هایتان هستند از آن ها بخواهید تا برایتان سمینارهایی در باب نحوه ورودی کردن،نحوه پرزنت کردن و دعوت کردن برگزار کنند.

در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

بازاریابی شبکه ای

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

همه افراد برای رسیدن به موفقیت و اهدافی که در سر دارند باید کارهای زیادی را انجام دهند و روند درست کارها را پی بگیرند. اینکه فرد با اتفاق کوچکی از هدف خود دلسرد شود و یا از آن صرف نظر کند سبب می شود فرد به اهداف خود نرسد و به سرعت شکست بخورد. بنابراین هر فردی که هدف هایی را برای خود درنظر دارد باید با همت و تلاش فراوان آن ها دنبال کند.

در این مقاله ما دلایل شکست افراد در نتورک مارکتینگ را مطرح می کنیم.

-یکی از مهم ترین اشتباهات افراد، یادداشت نکردن اهداف خود است. آن ها هیچ گاه نمی نویسند که از زندگی چه چیزهایی می خواهند و هدفشان از تلاش کردن در این زمینه چیست؟ این موضوع سبب سردرگمی در آن ها می شود.

-افراد تمایل زیادی به پذیرفتن مسئولیت حمایت از دیگران دارند. هر فردی باید ابتدا آموزش های لازم را ببیند تا بتواند حمایت کننده قوی نیز شود. تحت آموزش دیگران بودن، سبب می شود که فرد روش رسیدن به موفقیت را بیاموزد و این مسیر را با چالش های کمتری طی کند.

-نسبت به شغل و حرفه خود تعهدی ندارند و فعالیتی نمی کنند.

-نگران نیازها و مشکلات و خواسته های زیرمجموعه خود نیستند و بیشتر به فکر منافع شخصی خود هستند.

-زمانی که زیرمجموعه های آن ها با آن ها تماس می گیرند پاسخگوی تلفن خود نیستند و به سختی می توان به آن ها دسترسی داشت.

-زمان هایی که با افراد قرار ملاقات می گذارند به شدت بی نظم هستند و در بیشتر مواقع دیر به محل قرار خود می رسند و راجب این موضع هم توضیحی نمی دهند.

-برای فعالیت کردن افراد جدیدی که وارد تیم شده اند تلاش نمی کنند و پیگیری های لازم را در جهت خرید کردن آن ها انجام نمی دهند.

-اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. بطور مثال با ظاهری نامناسب در جلسات حضور پیدا می کنند. آن ها درک نکرده اند که این موضوع سبب بی انگیزگی زیرمجموعه هایشان می شود.

-با مشکلات کوچکی که ممکن است برای هر کار و حرفه ای پیش بیاید، دلسرد می شوند و روند پیشرفتشان کند می شود.

-از شرکت های دیگر بدگویی می کنند. این موضوع سبب می شود فرد اعتبارش را به عنوان یک شخص مثبت از دست بدهد.

-زحمات و تلاش های زیرمجموعه خود را به رسمیت نمی شناسند و با تشویق و تحسین سبب افزایش نیرو آن ها نمی شوند.

-نسبت به درآمد سرشاخه های خود بی تفاوت هستند و حتی گاهی فعالیت خود را متوقف می کنند تا از بهرمندی سرشاخه خود جلوگیری کنند.

-اطلاعات و مسائل جدید را زود به زیرمجموعه خود انتقال نمی دهند.

-افراد کم حوصله ای هستند. بدون اینکه تلاشی کنند انتظار درآمدهای بالا را دارند.

-انسان های منفی بافی هستند. و معمولا از کلمات نه، نمیشه، الان نه، بعدا انجام می دهم، نمی توانم و... استفاده می کنند.

-فکر می کنند همه چیز را می دانند.

-پی گیر آخرین اتفاقات بازاریابی شبکه ای نیستند و آن ها مطالعه و یادداشت نمی کنند.

-تمام تلاش خود را برای این تجارت به کار نمیگیرند. از محصولات شرکت استفاده نمی کنند و درجریان کیفیت محصولات نیستند و فقط بخاطر پول در این کار هستند.

-به راحتی تحت تاثیر صحبت های منفی اطرافیان قرار می گیرند  و به ابعاد مثبت توجهی نمی کنند و به تنهایی نمی توانند فکر کنند و تصمیم بگیرند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

 جمله معروفی است که می گوید:

نتورک مارکتینگ برای همه هست ولی همه برای نتورک مارکتینگ نیستند.

در واقع همه افراد می توانند وارد نتورک مارکتینگ شوند اما همه افراد در آن موفق نمی شوند. صرفا عضویت در این تجارت مبنای موفقیت در آن نیست. افرادی موفق می شوند که ویژگی و پتانسیل درآمدی قوی این حرفه را با تمام وجود خود درک کنند و حاضرند بها آن را بپردازند. کسانی وارد این حرفه می شوند که تمایل زیادی به موفق شدن دارند و پشتکار و اراده قوی دارند.

تصور بسیاری از افراد از بازاریابی شبکه ای این است که این حرفه فقط مربوط به فروش است و چون خود را فروشنده های خوبی نمیدانند، از این کار متنفر می شوند. لازم به ذکر است که همه افرادی که در این حرفه موفق شده اند لزوما فروشندگان خوبی نبوده اند. بلکه این افراد حرفه خود را از طریق گوش دادن به نیازها و خواسته های مردم و یافتن پاسخ مناسب برای آن ها، پیشرفت داده اند.

همه افراد به دنبال محصولات، خدمات و یا حتی فرصت های تجاری نیستند بلکه می خواهند راه حلی برای رفع مشکلات خود پیدا کنند. شما می توانید از طریق ام ال مارکتینگ راه حلی برای برخی از مشکلات مردم پیشنهاد دهید و یا آن ها را حل کنید. بنابراین شما در این حرفه می توانید رویاهای افراد را نیز بسازید.

به دلایل زیر نتورک مارکتینگ پیشنهاد اول و آخر ماست برای شما:

کسب و کاری است که به شما آزادی زمانی و امنیت مالی دهد.

داشتن زندگی رویایی که همیشه در افکارتان به آن فکر می کردید و داشتن درآمدی که حتی بعد از آن که دست از کار کشیدید هم همچنان ادامه داشته باشد.

وقت کافی برای انجام کارهای مورد علاقه خود دارید.

فرصت سفرهای فراوان برایتان ایجاد می شود.

رییسی در کار شما وجود ندارد.

مشکلات و مسائل مربوط به مالیات و مشکلات دولتی ندارید.

فرصت رشد فردی و شخصی خواهید داشت.

فرد بهتری در جامعه می شوید.

و....

مطمنا شما هم دوست دارید شغلی داشته باشید که این شرایط را داشته باشد. اگر خواستار چنین مزایا و موقعیت هایی هستید پس شما هم یکی از افرادی هستید که ام ال ام برایتان مناسب است. اما باید دید شما حاضر هستید آموزش ببینید و یا وقت کافی برای آن بگذارید درواقع آماده اید بهای آن را بپردازید؟

حال در این حالت 2 دیدگاه ایجاد می شود:

دیدگاه اول افرادی هستند که مشتاقانه خواستار شروع فعالیت خود هستند. به این افراد توصیه می کنیم که عجله نکنند و اطلاعات خود را راجب بازاریابی شبکه ای تکمیل نمایند و سپس با آگاهی کامل وارد این حرفه شوند.

دیدگاه دوم هم افرادی هستند که کلا ذهنیت منفی راجب این حرفه دارند امکان دارد در گذشته تجربه بدی داشته اند و موفق نشده اند. ضمن احترام به انتخاب این افراد، توصیه ما به این افراد این است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند و هر زمان که نیاز به مشاور و راهنمایی داشتند می توانند از مشاوران و لیدرهای قدرتمند عطاکو هم کمک بگیرند.

یادتان باشد که نتورک مارکتینگ هم یک حرفه است. بهترین راه نیست. بلکه بهتر از سایر روش هاست.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

در این مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از شرکت های برتر بازاریابی شبکه ای دنیا آشنا کنیم.شرکت هایی که از طریق ام ال ام مارکتینگ توانسته اند نه تنها در کشور خودشان بلکه در دنیا مطرح شوند و به درآمد هایی بسیار بالایی دست یابند و با تعداد زیادی از افراد همکار شوند و اشتغال زایی کنند.

اولین و بزرگترین شرکت در زمینه نتورک مارکتینگ شرکت Amway می باشد که قطعا نام آن را شنیده اید.شرکت Amway در سال 1959 در کشور آمریکا تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت توانسته محصولات خود را که شامل محصولات سلامتی، زیبایی و بهداشتی است به فروش برساند.

درآمد این شرکت در سال 2017 ، 8.80 میلیارد دلار بود.

دومین شرکت بزرگ دنیا در زمینه بازاریابی شبکه ای شرکت Avon است.این شرکت در سال 1886 در کشور آمریکا آغاز به کار کرد.شرکت اوان پروداکتس شرکت آمریکایی لوکس است که در زمینه تولید و توزیع طیف وسیعی از لوازم آرایشی، محصولات مراقبت های شخصی و زیبایی، عطر و پوشاک و اسباب بازی فعالیت می کند.

درآمد این شرکت در سال 2017 ، بالغ بر 5.70 میلیارد دلار بود.

شرکت بعدی Herbalife نام دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1980 در کشور آمریکا آغاز کرد.شرکت هربالیف اینترنشنال یکشرکت بازاریابی چند ملیتی است که در زمینه توسعه بازار و فروش مکمل های غذایی، کنترل وزن، تغذیه ورزشی و وسایل شخصی فعالیت می کند.این شرکت در حدود 7800 کارمند در سراسر دنیا دارد.

درآمد این شرکت در سال 2017 ، 4.50 میلیارد دلار بود.

چهارمین شرکت، شرکت Vorwerk  است.این شرکت در سال 1883 در کشور آلمان تاسیس شد.کسب و کار اصلی آن ها در زمینه توزیع مستقیم محصولات مختلفی نظیر لوازم خانگی مانند جارو برقی،لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی است.این شرکت بیش از 12هزار کارمند و بیش از 590 هزار نماینده فروش دارد.

درآمد شرکت در سال 2017 ، 4.20 میلیار دلار بوده است.

شرکت Mary Kay پنجمین شرکت بازاریابی شبکه ای مطرح دنیاست که در سال 1963 در آلمان بنا نهاده شد.محصولات این شرکت شامل محصولات مراقبت از پوست و آرایشی و بهداشتی است.

درآمد این شرکت در سال 2017 بالغ بر 3.50 میلیارد دلار بود.

شرکت Infinitus از جمله شرکت های مطرح دنیا در زمینه ام ال ام می باشد. شرکت در سال 1992 در کشور چین تاسیس شد.

درآمد این شرکت در سال 2017  برابر 3.41 میلیارد دلار بود.

شرکت بعدی شرکت Quanjian است . این شرکت در سال 2006 در کشور چین آغاز به کار کرد.

و درآمد آن در سال 2017 ، 2.89 میلیار دلار بود.

بسیار شرکت دیگر نیز وجود دارد  که فروش خود را بر این پایه بنا نهاده اند و از این طریق به سود و فروش بالایی رسیده اند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

در این مقاله فهرستی از آمار فروش شرکت های برتر دنیا که در زمینه نتورک مارکتینگ فعالیت می کنند ارائه می دهیم. این رتبه بندی مربوط به سال 2016 و میزان فروش آن ها در سال 2015 می باشد.

ما بر این باور هستیم که اگر شرکت های بازاریابی شبکه ای ایران بنا بر قوانین و دستورالعمل های اجرایی تمکین کرده و لیدرها و مدیران ارشد خود را موظف به رعایت قوانین نمایند و از سمت دیگر قانون گذاران کشور نیز به موضوع ام ال مارکتینگ ارج دهند، و با همت و توانایی که از نتورک ها سراغ داریم به زودی کشور ما نیز جز کشورهای برتر در زمینه نتورک مارکتینگ اعلام می شود و فروش هایی هم چون شرکت های برتر نتورک دنیا خواهند داشت. این اتفاق میسر نخواهد شد مگر با عملکردی سالم، اخلاقی و قانونمند. ما نیز در شرکت بازاریابی شبکه ای عطاکو در کنار شما بازاریابان عزیز خواهیم بود و به شما کمک می کنیم تا بتوانید با فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر به رتبه های بالا دست یابید و با یاری شما بتوانیم مجموعه را وسعت دهیم.

شرکت Amway در سال 2016 در رتبه اول شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 9.50B$ داشت.

شرکت Avon در سال 2016 در رتبه دوم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 6.16B$ داشت.

شرکت Herbalife در سال 2016 در رتبه سوم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 4.47B$ داشت.

شرکت Vorwerk در سال 2016 در رتبه چهارم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 4.00B$ داشت.

شرکت Infinitus در سال 2016 در رتبه پنجم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 3.88B$ داشت.

شرکت Mary Kay در سال 2016 در رتبه ششم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 3.70B$ داشت.

شرکت Perfect در سال 2016 در رتبه هفتم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 3.58B$ داشت.

شرکت Natura در سال 2016 در رتبه هشتم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 2.41B$ داشت.

شرکت Tupperware در سال 2016 در رتبه نهم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 2.28B$ داشت.

شرکت Nu Skin در سال 2016 در رتبه دهم شرکت های بازاریابی شبکه ای قرار گرفت و در سال 2015 فروشی بالغ بر 2.25B$ داشت.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

بعد از انتخاب شرکت مناسب شما باید نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به موفقیت و کامیابی برسید.بخش اعظم کار شما شناخت درست شرکتی است که میخواهید با آن ها کار کنید.در شروع رسیدن به اهدافتان محصولات، پلن پورسانت دهی شرکت،ابزارهای آموزشی شرکت می توانند سبب انگیزه بیشتر برای شما و سازمان شما باشند.

حال در نظر می گیریم که شما شرکت مناسب خود را انتخاب کرده اید و در آن عضو شده اید،پس به نکات زیر دقت کنید.

1-هدف داشته باشید و آن را بنویسید.

برای رسیدن به هدفتان تاریخ مشخصی برای آن تایین کنید و خود را متعهد به انجام آن کنید.برای رسیدن به هر هدفی باید مراحلی را طی کرد اول برنامه ریزی و سپس با سرعت مراحل را سپری کردن!فقط مراقب باشید که بازنده نباشید.

2-خودتان محصولات کمپانی خودتان را استفاده کنید.

اگر شما به دلیل ارزان بودن سایز محصولات یا هر دلیل دیگری از محصولات دیگری استفاده کنید و کیفیت را فدای کمیت کنید،خودتان تبلیغ محصولاتتان را از بین برده اید.

3-اثرات هرگونه رویداد منطقه ای،ملی و محلی را بر روی مجموعه خود مد نظر داشته باشید.

همراه کلیه اطلاعات را در اختیار داشته باشید. این اطلاعات بسیار به درد شما می خورد و کمک می کند تا شما زودتر به موفقیت برسید.

4-هرگونه تماسی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید.

هرگونه تماس تلفنی و هرگونه آشنایی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید.به زیر مجموعه های خود احترام بگذارید و حداقل در ماه 1بار برای آن ها وقت بگذارید تا آن ها بتوانند مشکلاتشان را برای شما بگویند.در پاسخ دهی به سوالات افراد درون سازمانتان در مرحله اول از لیدر مجموعه کمک بگیرید تا ارزش اون شخص در سازمانتان حفظ شود و کل سازمان به شما متکی نباشند.

5-هر روز افراد جدیدی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید.

با خود تعهد کنید که هرروز شخص جدیدی را پرزنت کنید.هرشخصی که در اطراف شماست یک کاندیدا محسوب می شود.با آن ها صحبت کنید و اهمیت ندهید که جواب منفی می دهند.شما برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

6-بطور منظم با بالاسری و زیرمجموعه های خود در تماس باشید.

ناپدید نشوید. با بالاسری و زیرمجموعه های خود کار کنید.هرگز نگذارید بالاسری و زیر مجموعه های شما در هنگام دیدن شما و ازینکه در جمع حضور دارید تعجب کنند.آن ها باید بدانند که شما مجموعه ای قوی با روابط قوی ساخته اید.

7-ایفا کننده عالی ترین نقش در مجموعه خود باشید.

تلاش کنید در مجموعه خود به عنوان بهترین در هر عملی که انجام می دهید،شناخته شوید.تمام کارهای شما در مجموعه همانند سازی خواهد شد.اینکه مجموعه تان به سرعت پیشرفت کند یا بسیار آرام،دست شماست.با یک برنامه و استراتژی مناسب پیش بروید.پیش مشاور یا کسی که پلن شما را بخوبی می شناسد بروید و از او راهنمایی بخواهید و سپس با اراده کارتان را انجام دهید.اگر بعد از گذشتن 6 تا 9 ماه پیشرفت نکردید بدانید برنامه ریزی درستی انجام نداده اید.

8-هرماه لیدر های خود را توسعه دهید.

افراد جدید را تحت آموزش خود قرار دهید و از آن ها لیدر بسازید.گاهی از آن ها بخواهید میزبان اجتماعات و یا سخنران مجامع شما باشند.تلاش کنید که مسئولیت خودشان را بپذیرند.

9-به این کار به چشم یک تجارت بنگرید نه به چشم یک سرگرمی.

با تمام وجود کار کنید و یا این کار را رها کنید،بینابین نمی شود.هرروز سرکار خود باشید بگونه ای که در روز بعد به تعطیلات می خواهید بروید.

اگر شما تجارتی داشته باشید که میلیون ها برای آن سرمایه گذاری کرده باشید تمام تلاش خود را می کنید که سرمایه تان به باد نرود.با این تجارت هم همین گونه رفتار کنید.

10-با افرادی که شایستگی این کار را دارند،کار کنید.

اگر شما در نهایت جدیت کار خود را انجام می دهید،پس فقط با افرادی قادر به کار کردن هستید که آن ها نیز در کار خود جدی هستند.از افراد غرغرو دوری کنید.با افرادی کار کنید که اهدافی که در ذهن دارند به اهداف شما نزدیک باشد.روش ساده ای برای شناسایی این افراد وجود دارد :آیا آن ها مدام با شما در تماس هستند؟آیا مشتاق به یادگیری این تجارت هستند؟آیا در آموزش افراد تازه وارد،مشارکت می کنند؟

یا اینکه بعد از حمایت شما ناپدید می شوند؟

11-از موفقیت ها تجلیل کنید.

زمانی که ورودی های شما زیرمجموعه جدید می گیرند با آن ها تماس بگیرید و به آن ها تبریک بگویید.بگذارید آن ها بدانند که برای این کارها به آن ها افتخار می کنید.برای تمام کارهای زیر مجموعه تان ارزش و اهمیت قائل شوید.موفقیت ها را بشناسید و از آن ها تجلیل کنید.

12-به تجارت خود و صنعت ما ایمان داشته باشید.

مطمئن شوید که هرروز با تمام وجودتان ایمان دارید که در راه درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید.تنها زمانی که شما کار درستی را انجام نمی دهید،زمانی است که کار نمی کنید و یا قبل از گرفتن نتیجه از سیستم خارج می شوید.

13-همیشه بدنبال یادگیری باشید.

در بازاریابی شبکه ای یادگیری و آموزش حرف اول را می زند.هرچقدر احساس کنید که کامل این فعالیت یعنی نتورک مارکتینگ را می شناسید کم است.سعی کنید با خواندن کتاب هایی در زمینه مدیریت معیارهایی برای اداره سازمانتان بدست آورید. همواره با سازمانتان ارتباط برقرار کنید.

14-در سمینارهای آموزشی شرکت کنید.

بهترین برگزار کننده سمینارهای آموزشی بالاسری هایتان هستند از آن ها بخواهید تا برایتان سمینارهایی در باب نحوه ورودی کردن،نحوه پرزنت کردن و دعوت کردن برگزار کنند.

در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

بازاریابی شبکه ای عطاکو

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

یکی از سؤالاتی که افراد علاقه مند به شروع فعالیت بازاریابی به دنبال جواب آن هستند این است که کدام شرکت، بهترین شرکت برای فعالیت است. آن ها به جز اطلاعات در مورد محصولات شرکت به اطلاعات دیگری از شرکت دسترسی ندارند.

برای مثال بسیاری از آنان تمایل دارند تا از میزان تخلفات سر زده از شرکت، میزان رضایت مشتریان و همچنین میزان فروش شرکت اطلاعات کسب کنند، اما این امکان برای آنان وجود ندارد. در اکثر کشورهای مطرح در زمینه بازاریابی شبکه ای بحثی با نام رتبه بندی شرکت ها وجود دارد که در این رتبه بندی هر سال برترین شرکت های بازاریابی شبکه ای براساس تحلیل های آماری دقیق انتخاب و اعلام می شوند؛ همچنین اطلاعات بسیار دقیق در مورد میزان فروش شرکت ها، تعداد بازاریابان، امتیاز شرکت ها از نظر رضایت مشتریان در اختیار علاقه مندان به مشارکت در این حرفه قرار می گیرد.

در کشور ما با توجه به نوپا بودن این صنعت و مشکلات زیر ساختی و فرهنگی که در زمینه این حرفه وجود دارد، هنوز رتبه بندی رسمی برای شرکت ها توسط مراجع زیربط صورت نگرفته است. ما در این مقاله قصد داریم این مسئله را مطرح کنیم که اگر روزی بنا بر رتبه بندی شرکت ها باشد چه معیارهایی می بایست برای انتخاب برترین شرکت ها مورد توجه قرار گیرد.

در رتبه بندی هایی که در سرتا سر دنیا بر روی شرکت های بازاریابی شبکه ای صورت گرفته چند موضوع کلی و مهم به عنوان اصول رتبه بندی مورد توجه قرار گرفته است: 1- طرح درآمدی شرکت

2- محصولات شرکت

 3- سابقه شرکت

 4- رضایت مشتریان

 موارد مطرح شده با احتساب موارد دیگر از مواردی هستند که در آیین نامه مصوب ما به آن پرداخته شده و مورد رصد دقیق نهادهای نظارتی نیز قرار گرفته است. در طرح درآمدی مهم ترین مسئله تمرکز برخرده فروشی و پرداخت متناسب پورسانت به سطوح مختلف است.

در برخی از شرکت ها عده کمی که در رأس هرم شرکت قرار دارند پورسانت بالایی را دربافت کرده و عده زیادی که در قاعده هرم قرار دارند پورسانت کمی را دریافت می کنند. یک طرح درامدی عادلانه پورسانت ها به نسبت متناسب بین سطوح توزیع می گردد. دومین معیار مهم محصولات شرکت است.

اکثر شرکت های مطرح خود تولید کننده محصولات شان هستند و محصولات ارائه شده توسط آنان محصولی منحصر به فرد است که توسط سایر شرکت ها توزیع نمی گردد. علاوه بر منحصر به فرد بودن قیمت و کیفیت محصولات نیز در روند ارزشیابی شرکت تأثیر گذار است.

بهترین قیمت برای محصولات قیمتی است که از قیمت کالاهای مشابه در بازار بالاتر نبوده و بتواند مشتریان را راضی نگه دارد. سومین معیار ارائه خدمات مناسب توسط شرکت به بازاریابان و پاسخگویی به موقع به نارضایتی مشتریان و بازاریابان است. رضایت مشتری و بازاریاب از مهم ترین نکاتی است که در تمامی شرکت های مطرح دنیا مورد توجه قرار گرفته و به عنوان اصلی ترین معیار در رتبه بندی شرکت شناخته می شود.

خدماتی که یک شرکت می بایست به بازاریابانش ارائه دهد عبارتند از:

ارسال به موقع محصولات ،پاسخگویی به موقع به درخواست انصراف و بازخرید بازاریابان، پرداخت به موقع پورسانت به بازاریابان، فراهم کردن امکانات آموزشی رایگان برای بازاریابان، تأمین امکانات زیر ساختی به تعداد کافی جهت فعالیت بازارایابان همانند تأسیس شعب در شهرستان های مختلف جهت سهولت کار بازاریابان، برگزاری همایش های آموزشی و تأمین جروات آموزشی یکسان در سر تا سر کشور جهت بالا بردن سطح علمی بازاریابان.

علاوه بر موارد ذکر شده معیار مهم دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده سلامت قانونی و اخلاقی فعالیت شرکت است و آن رعایت مقررات مصوبه توسط شرکت ها است. شرکتی که خود را ملزم به رعایت مقررات می داند به عنوان شرکتی قابل اعتماد برای فعالیت بازاریابان شناخته می شود.

شرکت هایی که موارد ذکر شده را با دقت نظر به مرحله اجرا درآورند شرکت هایی اخلاق مدار و قانون مدار شناخته می شوند که نه تنها آینده روشنی در انتظار آنان است؛ بلکه بازاریابان آن ها نیز به راحتی می توانند به اهدافشان دست پیدا کنند. با مبحث مطرح شده در بالا به نظر می رسد علاوه بر کمبودهای موجود برای اجرای این صنعت در کشور، بحث رتبه بندی شرکت ها نیز به عنوان یکی از این کمبودها به شمار می آید.

از طریق رتبه بندی شرکت ها نه تنها می توان آن ها را تشویق به فعالیت های قانون مدار و اخلاق مدار کرد؛ بلکه می توان فضای رقابتی سالمی را در بین شرکت ها ایجاد نمود که در آن اهداف اساسی این صنعت یعنی ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی با فعالیت سالم شرکت ها محقق گردد.  

در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.ataco

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

چند سالی است که فعالیتی در قالب بازاریابی شبکه ای در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته تعداد زیادی از افراد را نیز به این حرفه بکشاند. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که از دوستان یا بستگانتان شما را برای جلسات پرزنت دعوت کرده باشد.

بازاریابی شبکه ای چیست؟

بازاریابی شبکه ای نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی محصولات خود را بدون واسطه بفروش می رساند. درآمد در بازاریابی شبکه ای در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می شود. در حال حاضر کشورهایی چون آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی هم چون آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه نتورک مارکتینگ در رتبه های بالا قرار دارند.

در این مقاله چند تصور اشتباه از ام ال مارکتینگ را مطرح می کنیم و راجب آن ها توضیح می دهیم.

-بازاریابی شبکه ای یک طرح هرمی غیرقانونی است.

بازاریابی شبکه ای کاملا متفاوت از شرکت های هرمی هستند.  شرکت های هرمی از افراد برای عضو شدن و ثبت نام پول دریافت می کردند. این شرکت ها محصولی را نمی فروختند، پول افراد را جمع می کردند اما بازاریابی شبکه ای به تولید کمک می کند و باعث پیشرفت اقتصادی جامعه می شود.

-تنها شخصی که در راس قرار دارد، پول بدست می آورد.

در شرکت های بازاریابی شبکه ای خوب، درآمد افراد کاملا وابسته به تلاش آن هاست و هیچ ارتباطی با موقعیت افراد ندارد. اعضا با توجه به تلاششان نه با توجه به موقعیتشان، درآمد کسب می کنند.

-در نهایت اشباع صورت می گیرد.

اشباع به مرحله ای گفته می شود که نتورک کل جامعه را فرا بگیرد و بازارایابان نتوانند مشتری پیدا کنند و این روند را ادامه دهند. اگر چنین اتفاقی بیفتد بسیاری از فعالان ضرر خواهند کرد. اما حقیقت این است که اشباع در بازاریابی شبکه ای غیرممکن است زیرا تعداد انسان ها نامتناهی است و هر روز افراد جدیدی متولد می شوند در نتیجه بازاریابان می توانند افراد جدیدی به مجموعه خود اضافه کنند. تیم سلز بازاریاب شبکه ای استدلال جالبی در این زمینه ارائه کرده است. او می گوید: " آیا شما می دانید چه تعداد از افراد یخچال ندارند؟ نه؟ آیا این به این معنی است که جنرال الکترونیک فروش یخچال را متوقف کند؟"

-بازاریابی شبکه ای مفید نیست.

در سال 2013 این صنعت حدود 31630000000 دلار در ایالت متحده فروش داشته است. این تعداد در سراسر جهان به 100 میلیارد دلار افزایش یافت. این اعداد به وضوح عملکرد نتورک مارکتینگ را نشان می دهند.موفقیت یا شکست افراد به تلاششان بستگی دارد.

-هدف بازاریابی شبکه ای سوء استفاده از مردم است.

هدف این صنعت کمک کردن به یکدیگر است. موفقیت در بازاریابی شبکه ای از کمک به دیگران در رسیدن به اهدافشان به دست می آید. برخی از بازاریابان، جذب زیاد افراد را عامل موفقیت می دانند درحالی که کسانی در این صنعت موفق خواهند بود که در تلاش واقعی برای کمک به یکدیگر باشند.

-هیچ کس در بازاریابی شبکه ای واقعا ثروتمند نمی شود.

اگر میزان موفقیت با پول دار بودن اندازه گیری می شود، پس اکثر کارکنان مشاغل سنتی متحمل شکست های بزرگی هستند. موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید به وسیله تعداد مردمی که به اهدافشان رسیده اند اندازه گیری شود. بسیاری از افراد موفقیتشان را زمانی بدست می آورند که به اندازه کافی در خانه می مانند و یا بدهی های شان را پرداخت می کنند.

-بازاریابان شبکه ای یک فرقه هستند.

بسیاری از بازاریابان شبکه ای به کارشان تعصب دارند اما اغلب تعصب در همه جا وجود دارد. شرکت های بازاربابی شبکه ای نیازی به تعصب ندارند و درواقع آن ها بسیار سخت تلاش می کنند تا کارشان را توسعه دهند و آمار و ارقام را حفظ کنند. بازاریابی شبکه ای به افراد این امکان را می دهد که محل و ساعت کار خود را انتخاب کرده و به استقلال مالی برسند.

اجازه ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب و کار ام ال مارکتینگ دور کند.شما اگر درک خوبی از این صنعت داشته باشید موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب خواهید کرد.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.تصورات اشتباه راجب بازاریابی شبکه ای

  • atamlm ataco
  • ۰
  • ۰

در این مقاله تصمیم داریم به رموزی بپردازیم که افراد موفق در بازاریابی شبکه ای آن ها را دنبال می کنند. این افراد ویژگی ها و خصوصیاتی دارند که سبب پیروزی آن ها در زمینه نتورک مارکتینگ شده است.

صفات افراد غنی و دارا در بازاریابی شبکه ای :

این افراد یک سیستم محکم، قابل توجیه و منطقی برای کار خود دارند.

تداوم و پیگیری دارند.

در این کار صبور هستند.

این افراد هدف دارند.

این کار را بصورت روزانه نجام می دهند.

آن ها بدون هیچ شک و تردیدی، به محصولات بازاریابی شبکه ای اعتقاد دارند.

آن ها می دانند که چه چیزی افراد را به حرکت درمی آورد.

این افراد سطح اول مجموعه خود را خوب آموزش می دهند تا به این ترتیب مانند سازی صورت بگیرد.

تلاش های افراد مجموعه خود را ارج می نهند.

از دیگران می آموزند.

آن ها هیچ وقت قانع نیستند و دایما درحال بسیج کردن و سازماندهی نیروها هستند.

این افراد با مجموعه خود در تعامل هستند.

آن ها مسافت های طولانی میپیمایند تا چیزهای بیشتری بدست آورند.

آن ها به شدت پیگیر کارها و مجموعه خود هستند.

کارها و مسائل را اولویت بندی می کنند.

این افراد برنامه آموزشی روزانه دارند بطور مثال با کتاب سی دی ها و جلسات  کارهای متعدد دانش خود را افزایش می دهند.

خود را بخاطر موفقیت در کار تحسین می کنند.

آن ها از کار خود لذت می برند.

این افراد تصمیمات را سریع اتخاذ می کنند و سریع هم عمل می کنند.

شما نیز می توانید با اراده و پشتکار خود و با الگو قراردادن افراد به موفقیت های بزرگ برسید فقط کافی است تلاش کنید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco