شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موفقیت در بازاریابی شبکه ای نیاز به صرف زمان و دقت بالایی دارد. بازاریابی شبکه ای، که به‌عنوان بازاریابی چند سطحی (MLM) شناخته می‌شود، یک مدل کسب و کار است که در آن افراد مستقل به شرکت وارد می‌شوند و به ازای محصولاتی که می‌فروشند پورسانت دریافت می‌کنند. این حرفه برای افراد زیادی مطلوب است زیرا می‌توانند رئیس خودشان باشند، ساعت کارشان را خودشان تنظیم کنند، و برای رسیدن به موفقیت کار کنند. این یک تعهد بزرگ است،‌ولی بازاریابی شبکه ای می‌تواند یک دوران کاری بسیار پرسود را برای‌تان به همراه داشته باشد.

در ادامه چند راه رسیدن به موفقیت در بازاریابی شبکه ای که مطرح می کنیم.

1-در انتخاب کمپانی دقت نمایید :

پیش از آنکه پول و زمان خود را در بازاریابی شبکه ای سرمایه گذاری نمایید، مطمئن شوید که کمپانی مورد نظر شما از اعتبار مالی بالا ، مدیریت خوب و از ابزارهای لازم برای مدیریت و کنترل سرعت رشد مجموعه برخوردار می باشد و همچنین طرح تجاری آن در بلند مدت همچنان برای افراد سود بخش می باشد. آیا مکانی مناسب برای کار کردن شماست ... پس در اولین گام بایستی کمپانی مناسبی را بیابید.

  2-بالاسری مناسبی را بیابید که هم از حمایت کافی در آموزش برخوردار باشید و هم فردی متعهد باشد  :

مطمئن شوید که گروه بالاسری شما ، گروه موفقی می باشند که ثابت نموده اند برای آموزش شما شخصاٌ وقت کافی اختصاص می دهند. اگر بالاسری شما چنین شخصی است، تجارت خود را آغاز نمایید.  

3-برای انجام این تجارت بایستی یک هدف شخصی شفاف ، واضح و متقاعد کننده داشته باشید :

به یاد داشته باشید آنقدر که "چرای" این کار دارای اهمیت می باشد ، "چگونه"  این کار مهم نمی باشد. زمانی که شما دلایل قوی و متقاعد کننده برای انجام این تجارت داشته باشید، آنگاه یک حس اشتیاق سوزان در شما بیدار می شود، که موفقیت در این تجارت را برای شما به یک امر ضروری تبدیل می سازد.  

4-اهداف واضح و مشخص خود را بنویسید و هر روز آنها را مرور نمایید :

اهداف خود را مشخص نمایید و روی کاغذ بنویسید. برنامه کاری خود را مشخص نمایید و هر روز را برای خود برنامه ریزی نمایید تا زمانی که به اهداف خود برسید :

موفقیت = عمل + اهداف + رویا  

5-بر روی موفقیت زیر مجموعه های خود تمرکز نمایید تا به صورت خودکار خودتان موفق شوید :

درست است که پول دارای اهمیت زیادی می باشد ولی تمرکز شما بایستی برای کمک به زیر مجموعه هایتان باشد. "زیگ زیگلر روزی گفت : " شما به هرچه بخواهید می رسید، به شرطی که به دیگران کمک کنید تا به خواسته هایشان برسند." بروید و به دوستان زیر مجموعه تان کمک کنید و آنگاه خودتان نیز به موفقیت خواهید رسید.

  6-برای موفقیت در این تجارت بایستی زمان ، تلاش و جدیت به خرج دهید :

شما بایستی روزانه زمان ثابتی را برای تجارت به خود اختصاص دهید. اگر این کار را به چشم یک سرگرمی نگاه کنید ( یعنی هر زمان وقت اضافه ای داشتید به این تجارت اختصاص بدهید ) به اندازه یک سرگرمی هم درآمد کسب می کنید. ولی اگر به چشم یک تجارت به آن نگاه کنید ( برنامه کاری روزانه داشته باشید و روزانه طبق برنامه تان عمل نمایید) به اندازه یک تجارت بزرگ هم درآمد کسب می نمایید.  

7-دو قانون مهم برای یافتن زیرمجموعه عبارت است از :

با مردم صحبت نمایید ...و با مردم بیشتری صحبت نمایید : شغل شما رساندن پیام است. پیامی شامل  ، محصولات و فرصت مالی که بایستی هر چه بیشتر در اختیار افراد بیشتری قرار دهید. نگران کسانی که علاقمند نیستند نباشید. شما فقط بایستی مردم را غربال نمایید تا به افراد مورد نظرتان برسید. اگر هر روز با یک شخص جدید تماس بگیرید و شش روز در هفته کار کنید ، در هر سال 312 تماس جدید گرفته اید و اگر فقط ده درصد آنها وارد شوند، شما هر سال 31 لیدر جدید خواهید داشت، که اگر آنها نیز همین روش شما را همانند سازی نمایند که دیگر چه شود !!

  8-شرمنده نشوید این شغل شماست ، پس شخصاٌ مسئولیت آن را بپذیرید :

فقط شکست خوردگان هستند که بایستی شرمنده بالاسری هایشان ، کمپانی و طرح تجاری کمپانی شوند. این شغل شماست و مسئولیت شخصی شماست ، پس تعهد موفقیت ها و درآمدهای خود را بپذیرید.  

9-حداقل به مدت سه سال صبور ، استوار و ثابت قدم باشید و نظاره گر رشد مجموعه خود باشید :

اغلب مردم بی صبر و ناشکیبا هستند و می خواهند عجولانه به موفقیت برسند. این تجارتی است که زمان نقش اساسی در ساختار آن دارد. اگر شما یک تجارت سنتی داشته باشید حداقل 3 تا 5 سال طول می کشد تا به درآمد قابل توجه برسید، بلی یا خیر؟ در ام ال ام نیز شما حداقل بایستی چند ماه منتظر اولین درآمد خود باشید و کم کم تا سه سال بعد قدرتمند می شوید. صبور باشید و هرگز کار را رها ننمایید.

  10-پس زدن و رد شدن را به عنوان بخشی از این تجارت بپذیرید و آن را برخورد شخصی به خود نگیرید :

دراین تجارت مردم به شما زیاد "نه" خواهند گفت. خوب ممکن است این لحظه مناسب زندگی آنها برای پذیرش این پیشنهاد نمی باشد. آنها شما را پس نمی زنند بلکه به این فرصت شغلی عالی و محصولات دست رد می زنند. شما آن را به خودتان نگیرید. با مردم دیگر در تماس باشید تا بتوانید در لحظه مناسب زندگی هر کس به آنها برسید.     

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

  • atamlm ataco