شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

این سرویس به واسطه موافقت نامه ای که بین شرکت پرداخت الکترونیک سامان و هلدینگ بزرگ عطاکو وجود دارد ارائه میگردد.

مبلغ تخفیف باتوجه به قرارداد فی مابین بصورت کامل توسط این سیستم محاسبه و کسر میگردد. عملیات خرید و کسر تخفیف بصورت خودکار و هنگام کشیدن کارت روی کارتخوان انجام می گیرد.

در خرید تخفیفی، مشتری بایستی اصل مبلغ خرید را بر روی کارتخوان وارد نماید و دستگاه پس ازکنترل شماره کارت و درصد تخفیف ثبت شده، بصورت خودکار از مبلغ اصلی وارد شده درصد تخفیف را از کارت مشتری کسر و در رسید چاپ می نماید .

*مهم*  خدمات تخفیف فقط بر روی کارتخوان های شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارائه می گردد لذا تراکنش دارنده کارت جهت دریافت تخفیف حتماً باید بر کارتخوان سپ انجام شود.

مراکز طرف قرارداد(پذیرندگان) در حال حاضر واحد توسعه ارزش با بیش از 2400 پذیرنده در تمامی صنوف، قرارداد تخفیف 3 الی 50 درصد منعقد نموده است .

با این قرارداد، هلدینگ بزرگ عطاکو این امکان را به اعضای باشگاه مشتریان عطاکو ارائه کرده که بتوانن از تمام مراکز طرف قرارداد با سپ تخفیف دریافت نمایند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی