شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شرکت بازاریابی شبکه ای

هلدینگ بزرگ عطاکو فعال در زمینه نتورک مارکتینگ، با مجوز رسمی و قانونی.atamlm.ir

شما می توانید با ثبت نام در سایت atamlm.ir و خرید پکیج ها و جذب زیرمجموعه به مجموعه ما بپیوندید و ماهانه پورسانت دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

یکی از ادعاهایی که درزمینه بازاریابی شبکه ای مطرح می شود این است که هر کسی می تواند کار بازاریابی را انجام دهد و به درآمد بالایی نیز دست یابد. این ادعا نیمی از حقیقت را بیان می کند و به طور کامل صحیح نیست. این ادعا بسیار گمراه کننده است، چرا که همه افراد توانایی انجام فروش و بازاریابی را ندارند و هم چنین هیچ کدام از بازاریابان نمی توانند درآمد یکسانی داشته باشند.

افرادی که وارد نتورک مارکتینگ می شوند ویژگی های متفاوتی از نظر مالی، زمانی و مهارت دارند و عده ای قادر هستند کسب و کار پرسودتری را در طول مدت 24 ماه بسازند. اما این موضوع به این معنی نیست که افراد بعدی هم قادر خواهند بود در همین مدت زمان، به همین جایگاه دست یابند.

ایرادی که برای این ادعا مطرح است این است که عنوان شده همه افراد با سرعت هرچه تمام تر می توانند به درآمد و نتایج مشابه به افراد کهنه کار شرکت دست پیدا کنند، درصورتی که این یک ادعا بیشتر نیست. بطور مثال فردی که مدیر فروش و تبلیغات یک شرکت بوده به عنوان یک نماینده فروش در شرکتی مشغول به کار شود آیا سرعت پیشرفت و دست یابی به درآمد او همانند افراد دیگری هم چون مهندس، منشی، خانه دار،کارمند بانک و... است؟؟ مسلما جواب این سوال منفی است به دو دلیل:

1- تجربه کاری فردی که مدیر فروش بوده با افراد معمولی متفاوت است و استرس ها و بحران هایی که افراد دیگر با آن مواجه می شوند را این فرد ندارد.

2- این فرد با فراغ بال بیشتری قادر به سرمایه گذاری در این کار می باشد و بدون مواجه با مشکل می تواند سرمایه گذاری در این کار را انجام دهد.

این حرفه همانند پازل است. عوامل متفاوتی در رسیدن به موفقیت موثر هستند که درست و منظم چیده شدن آن ها سبب تسریع و راحت انجام شدن کارها می شود.

یکی از قطعات پازل سطح مهارت افراد است. میزان مهارت فروشندگی که یک فرد در آغاز کار با خود  به همراه دارد بر موفقیت او تاثیر خواهد گذاشت. البته لازم به ذکر است که تمامی این مهارت ها را می توان با آموزش به افراد توسعه داد یعنی هر کسی که بخواهد می تواند این مهارت ها را یاد بگیرد و آن ها را توسعه دهد. البته سطح مهارت عاملی است که نیاز به کنترل ندارد یعنی وقتی می خواهید تیم جذب کنید لازم نیست حتما از بین افراد با مهارت باشد، چرا که افراد به راحتی می توانند این مهارت را با صرف وقت یاد بگیرند.

اما سه عامل بسیار مهم دیگر وجود دارد که باید در جذب افراد به آن ها توجه داشت و آن ها کنترل کرد:

زمان

علاقه

نقدینگی

 زمانی که با افراد صحبت می کنید مطمن شوید که آن ها علاقه به ساختن یک کسب و کار بلند مدت را دارند و به دنبال یک جهش سریع و یک شب ثروتمند شدن نیستند. افراد می توانند کارشان را با 8 تا 10 ساعت کار در هفته بسازند اما اگر می خواهند به عنوان یک شغل تمام وقت به آن نگاه کنند و در آن جدی باشند، حداقل نیاز به 15 ساعت کار در هفته دارند. برای رسیدن به درآمد به 8 تا 10 ساعت زمان در هفته نیاز دارید، این زمان به جز زمانی است که برای آموزش و سایر فعالیت های حمایتی مورد نیاز است. برای دست یابی به درآمد مناسب باید وقت آزاد بیشتری برای انجام این کار بگذارند.

عامل دوم دارا بودن نقدینگی است. افراد برای انجام کار لازم است بودجه بازاریابی ماهیانه داشته باشند و این بودجه را صرف امور دیگر نکنند. این موضوع را شرکت و یا بالاسری های شما به شما نمی گویند اما برای اجرای کار با پتانسیل کامل لازم است.

عامل بعدی داشتن انگیزه و علاقه است. اگر فرد همه عوامل را داشته باشد ولی علاقه نداشته باشد موفق نخواهد شد. برخی از افراد هستند که علاقه به کار و فروش دارند سعی کنید این افراد را جذب کنید و بر روی آن ها سرمایه گذاری انجام دهید، چرا که قسمت اعظم درآمد شما از طریق این افراد بدست می آید.

ممکن است افرادی باشند که زمان و پول دارند ولی علاقه به کار و محصول شما ندارند، از جذب این افراد خودداری کنید. به کارگیری این افراد  به زیان شما و تیم تان خواهد بود. بهتر است افرادی را که علاقه ندارند در زمان بهتری فعالیت شان را آغاز کنند چرا که شروع کار بدون آمادگی منجر به دلسرد شدن و شکست و نهایتا ترک کار خواهد شد.

مالکان کسب و کارهای موفق سازمان شان را با افرادی می سازند که بتوانند بهترین نتیجه را برای آنان به ارمغان بیاورند.

با توجه به نکات ذکر شده می توانید افراد مناسب را به کار گرفته و به موفقیت مورد انتظارتان در ام ال ام دست یابید.

 با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

نظرات (۱)

بودن در صفحات اول گوگل را با شایگان تجربه کنید. دپارتمان تبلیغات و سئو شرکت شایگان با ارائه خدمات ویژه در خصوص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می کوشد بهترین راهکارهای پیشرفت در نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهد. در همین راستا مجموعه شایگان با داشتن نمونه کارهای فراوان در این زمینه سعی دارد بهترین رویکردهای سئو را به شما ارائه دهد. خدمات سئو در کرج و استان البرز برای کسب و کارهای حاضر در این استان با خدمات ویژه و قیمت های مناسب ارائه می شود. اگر شما هم جزئی از شرکتها و کسب و کارهای داخل استان البرز و کرج هستید می توانید با تماس با شرکت شایگان از خدمات سئو سایت در کرج و همچنین طراحی سایت در کرج بهره مند شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی